וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעטפה ברעננה לא הכילה חומר נפץ

איילה חננאל

23.2.2010 / 10:53

דואר ישראל חזר לפעילות רגילה, לאחר שאתמול התגלו שתי מעטפות נפץ. הבוקר התגלתה ברעננה מעטפה חשודה נוספת, שהתבררה כמעפה רגילה

כמה שעות לאחר שרשות הדואר חזרה לפעילות רגילה, התגלתה ברעננה מעטפה חשודה כמעטפת נפץ, שהתבררה מאוחר יותר כמעטפה רגילה. המעטפה עוררה את חשדו של הדוור אשר הזעיק את כוחות המשטרה שיצרו קשר עם הנמען. לדבריו הוא אינו מצפה לדבר דואר. חבלן שהגיע למקום ביצע במעטפה בדיקה ראשונית והעביר אותה להמשך בדיקה ע"י כוחות הביטחון. בשלב זה לא ברור האם אכן מדובר במעטפה המכילה חומר נפץ.

אתמול התגלו שתי מעטפות נפץ בסניף הדואר במגדל העמק. למקום הוזעקה יחידת משטרה, שנטרלה אותן. בעקבות זאת, במשטרה ובדואר ישראל החליטו להפסיק את הפעילות בכל סניפי הדואר בארץ, מחשש לביטחון האזרחים. בתוך כך פרסמה המשטרה רשימת אזהרות בטיחות לזיהוי דברי דואר חשוד, ובהן דואר באריזה כבדה מדי, דואר שמוענו אינו מזוהה, דברי דואר עליהם מופיעות כתובות כגון: "בהול", "אישי" ועוד.

הבוקר כאמור חודשה פעילות דואר ישראל. לדברי דוברת החברה מירב לפידות, "הסתיימה הערכת המצב במשטרה, והם התירו לנו לחזור לפעילות שגרתית. כל אזרחי המדינה יקבלו את כל חבילותיהם ויוכלו לפנות לסניפי הדואר כרגיל". עדיין לא ברור האם בעקבות גילוייה של המעטפה הנוספת החשודה כמעטפת נפץ יינקטו צעדים נוספים להגבלת הפעילות של דואר ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully