וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזונות שדדו לקוח, העירייה שדדה אותן בחזרה

איילה חננאל

23.2.2010 / 10:35

מצוקת החניה בתל אביב פוגעת בכולם. שתי נערות ליווי, ששדדו את רכבו וכספו של לקוח לאחר בילוי משותף, נדהמו לגלות כי העירייה גררה את הרכב לאחר שהחנו אותו בחניית נכים

תושב תל אביב פנה אמש (שני) לתחנת המשטרה בלב תל אביב בתלונה חריגה. לדבריו, במהלך הלילה בילה עם שתי נערות ליווי בעת ששהו השלושה יחדיו בבית מלון זול ברחוב אלנבי בתל אביב.

בתום הבילוי, לאחר שהנשים עזבו את החדר, התחוור לו כי מכיס מכנסיו נעלם סכום של 20,000 שקל במזומן. ולא זו בלבד - בנוסף הבחין המתלונן ההמום כי מפתחות רכבו נעלמו. הוא רץ לעבר מכוניתו, וחששותיו התאמתו - לא היה זכר למכונית. האיש הזעיק את המשטרה ולאחר חיפוש קצר, שוטרי הסיור איתרו את שתי נערות הליווי, אישה בת 57 ואישה בת 28.

בחיפוש שנערך בביתה של אחת מהן, אשר הודתה במעשה, נמצאו חלק מהכסף וכן מפתחות הרכב. אך כאן הסיפור אינו מסתיים. הרכב, שאותו החנתה האישה, לדבריה, בסמוך לרחוב הירקון בעיר, נעלם פעם נוספת.

כאשר שוטרי הסיור הגיעו למקום החניה, לפי הנחיית האישה, הם הבחינו בכך שעמדת החניה שמורה לרכב נכה. בעקבות כך, רכב גרירה של העירייה גרר את הרכב לחניון הגרירה שליד הדולפינריום.

המתלונן שחש ברע פנה לקבלת טיפול בבית החולים איכילוב, ואילו שתי הנשים נעצרו ויובאו היום להארכת מעצרן בבית משפט השלום בת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully