וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג מונית מואשם באונס והטרדת נוסעות

גלעד גרוסמן

23.2.2010 / 10:20

לפי כתב האישום נהג המונית אנס וניסה לבצע מעשה סדום בעובדת זרה שהסיע במכוניתו, והטריד מינית נוסעת נוספת. "דפוס התנהגותו מלמד, שהוא מסוכן לכלל ציבור הנשים"

עוז מרון

(צילום:עוז מרון; עריכה:גדי וינסטוק; קריינות: אלין שניג)

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שלישי) כתב אישום נגד נתן מרקוביץ, נהג מונית בן 38 מבת ים, הנאשם שאנס, חטף וניסה לבצע מעשה סדום בעובדת זרה שהכניס בכוח למוניתו, וכן בהטרדה מינית של נוספת נוספת אותה הסיע במוניתו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מנחם מזרחי מפרקליטות מחוז תל אביב, לפני כשנתיים יצאה אחת המתלוננות מביתה סמוך לשעה 4:30 לפנות בוקר, והלכה ברחוב נווה שאנן, סמוך לתחנה המרכזית בתל אביב, במטרה לנסוע באוטובוס למקום עבודתה בבית לוינשטיין ברעננה. באותה שעה עבר במקום מרקוביץ, שחטף אותה לתוך מוניתו ואנס אותה.

לפי כתב האישום, מרקוביץ עצר את המונית לידה ושאל אותה לאן היא צריכה לנסוע. לשאלתו השיבה כי היא צריכה להגיע לבית לוינשטיין, והוא הציע להסיע אותה לשם. המתלוננת אמרה למרקוביץ שהיא מתכננת לנסוע באוטובוס, והוא המשיך בנסיעתו, אולם שב על עקבותיו ועצר שוב ליד המתלוננת. באותה שעה הכניס מרקוביץ את המתלוננת למונית בכוח.

"מה אכפת לך שאני עושה ביד"

מרקוביץ החל בנסיעה לכיוון רעננה, כאשר המתלוננת בוכה וצועקת לצידו. בכתב האישום מתואר כיצד לקח את ידה והניח אותה על איבר מינו, כשהוא מאיים שאם לא תעשה כן - יהרוג אותה. לאחר מכן הוא עצר את המונית במקום מבודד בהרצליה ואנס אותה תוך שהוא מאיים לחנוק אותה אם תתנגד. מרקוביץ נאשם כי ניסה לאלץ אותה לבצע בו מין אוראלי. בשלב מסוים במהלך ניסיון האונס הצליחה המתלוננת להימלט מהמונית.

בנוסף, מרקוביץ נאשם כי הטריד נוסעת נוספת. לפי כתב האישום, מרקוביץ נסע במוניתו בשעת בוקר מוקדמת בחודש יולי עם עובדת זרה ברחוב נווה שאנן בתל-אביב, כאשר בשלב מסוים הוציא את איבר מינו ממכנסיו ואמר לנוסעת: "את אישה פיליפינית יפה, אני אשלם לך 20 שקל, בואי איתי יחד לבית קפה". היא ביקשה ממנו שיפסיק ואף איימה להתלונן עליו במשטרה, והוא השיב: "מה אכפת לך שאני עושה ביד", והוסיף שהוא "הבעלים של כל המשטרה".

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של מרקוביץ עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "המשיב ארב למתלוננת, אשר פסעה בדרכה אל מקום עבודתה, משך אותה בחוזקה אל תוך רכבו, נסע למקום מבודד ואנס אותה בפראות, באיומים ובאטימות לב", נכתב בבקשת המעצר. "העובדה, כי המשיב הינו נהג מונית אשר נוהג לעבוד בשעות הלילה מוסיפה נופך מיוחד של מסוכנות למעשיו. דפוס התנהגותו מלמד, כי הוא מסוכן לכלל ציבור הנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully