וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגדיל את האיבר כדי שהכלה תסכים להתחתן

קובי מנדל

23.2.2010 / 2:50

איבר מינו של איברהים מהצפון הצטמק במהלך מילה שעבר וכתוצאה איימה הכלה המיועדת לבטל את החתונה. בעקבות ניתוח גדל האיבר ל-11 סנטימטרים, ובמשפחה החלו בהכנות לחתונה

איברהים בן ה-20, תושב כפר בצפון הארץ, עבר מילה בגיל 18 במהלכו הצטלק איבר מינו וכתוצאה הצטמק ואיבד את היכולת להגיע לזקפה. במשפחתו השתררה מבוכה גדולה, כיוון שהכלה המיועדת הכריזה שהיא עומדת לבטל את חתונתם, בשל החשש שהחתן לא יצליח להביא ילדים לעולם.

איברהים פנה לעזרת היחידה לכירורגיה פלסטית בבית החולים כרמל בחיפה שם ביצע מנהל היחידה פרופ' ירון הר-שי ניתוח חדשני לתיקון איבר המין תוך יישום שיטה אשר לא ננקטה מעולם בעת שיקום איבר המין.

בעקבות הניתוח התארך איבר המין מ-3 סנטימטרים ל-11 סנטימטרים במצב זקפה, אורך שאפשר לאיברהים סוף סוף לקיים יחסי מין תקינים ולהביא ילדים לעולם. במשפחתו של איברהים צהלו החלו להתכונן לחתונה לאחר שהכלה נתנה את הסכמתה.

" הבעיה בעור של איבר המין", הסביר פרופ' הר שי, "היא שהוא עדין והגמיש במיוחד כדי לאפשר לאיבר לגדול, להתארך ולהתרפות" עד כה נהוג היה להשתיל עור שנלקח מאזור אחר בגוף, כגון מכפות הידיים, אבל העור היה בעל צבע שונה ופוגע במראה ובתחושת איבר המין.

"השתמשנו בעור מאיבר המין של החולה עצמו", אמר פרופ' הר שי. "לשמחתי הצלחנו. בשיטה החדשה העור לא נידחה על ידי הגוף, והמטופל חזר לתפקוד יפה ומהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully