וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא סיפרו לכלה: המשפחה נהרגה בדרך לחתונה

קובי מנדל

23.2.2010 / 1:14

קרוביהם של בני המשפחה שנהרגו אתמול בצומת הערבה סיפרו כי הם היו בדרכם לחתונה. בני הזוג התחתנו הלילה מבלי לדעת דבר על האסון שאירע. "לא רצינו שצערם יגבר על שמחתם"

קרוביהם של חמשת בני המשפחה שנהרגו בתאונת הדרכים בצומת הערבה אתמול (שני) סיפרו שהחמישה היו בדרכם לחתונה בחיפה.

קרוב משפחתם, יוסי גרוטס, מסר לוואלה! חדשות כי לבני הזוג, שהתחתנו הלילה, לא נמסרו פרטים על האסון כדי לא להעיב על האירוע. רק קומץ חוגגים באולם ידעו על הטרגדיה וקיבלו את החלטה שלא לשתף את בני הזוג באסון המשפחתי.

אחיינה של אחת הנספות, דדי גרוטס, התקשה לעכל את האסון הנורא: "זה כמו לחיות בתוך סרט, ואני מתקשה להאמין שאנחנו אלה שנמצאים בו. תמיד שמענו בתקשורת על משפחות שנמחקות כליל בתאונות בעקבות נהיגה חסרת אחריות של נהגים שאיבדו את הברקסים, ופתאום זה מגיע אליך. זה שוק רציני".

עוד סיפר האחיין כי הסיטואציה קשה שבעתיים מאחר שרק לפני עשרה ימים נפטר סב המשפחה, ובצירוף מקרים כואב, גם הוא לא יזכה להשתתף בחתונה. "הגענו למסקנה שאם נוסיף ונבשר על המקרה מהיום, צערם של בני הזוג יגבר על שמחתם, והחתונה תתפוצץ", הוסיף האחיין.

לדברי הקרובים, לפני החתונה התייעצה המשפחה עם רב, וזה אמר שאין לבטל את השמחה על כל פנים. הוא הוסיף כי האירוע מתנהל עם מוזיקה וריקודים, במטרה שלא להרוס לכלה ולחתן את השמחה. לדברי קרוביהם, ככל הנראה כבר בבוקר שאחרי החתונה תדווח המשפחה לבני הזוג על הטרגדיה.

חמשת בני המשפחה - בני הזוג ליאור וטלי דהן, אמו של ליאור רות דהן, אחותו שרית דהן והתינוקת שילת בת חמישה חודשים - נסעו אתמול ברכבם בצומת הערבה, כשלפתע הגיעה מהכיוון הנגדי משאית, התהפכה והתנגשה בהם. בני המשפחה נלכדו בתוך הרכב שעלה בלהבות ומצאו את מותם. נהג המשאית, תושב רהט כבן 24, נפצע באורח קל והועבר לחקירת המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully