וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג המשאית בערבה: קיבלתי מכה ודעתי הוסחה

רמי שני, מערכת וואלה! חדשות

22.2.2010 / 21:05

נהג המשאית שהתנגש ברכב פרטי בצומת הערבה מסר את גרסתו לתאונה שגבתה את חייהם של חמישה בני משפחה אחת. לדבריו, במהלך הנסיעה נפתח תא הכפפות מעל ראשו, ולכן הוא סטה ממסלולו

תאגיד כאן

נהג המשאית החשוד שגרם למותם של חמישה בני משפחה בצומת הערבה אמר היום (שני) בחקירתו כי הוא סטה ממסלולו לאחר שדעתו הוסחה. לטענתו החשוד, מוחמד אל ג'אבור, תושב רהט בן 24, במהלך היטלטלות הרכב בנסיעה נפתח מכסה תא הכפפות שמעל לראשו והבהיל אותו. החשוד הועבר לבית המעצר אוהלי קידר בבאר שבע ומחר יובא להארכת מעצרו.

בתוך כך, גורמים במשטרה בוחנים אפשרויות נוספות שעלולות היו להביא את הרכב לסטות למסלול הנגדי, משם הגיעה המכונית הפרטית.

קרובת משפחתה של האם שנהרגה בתאונה סיפרה הערב כי חמשת ההרוגים "היו משפחה למופת. התינוקת גרמה להם לאושר רב. אני הייתי מדברת איתה הרבה פעמים ביום, אבל דווקא היום לא יצא לי". קרובת משפחה אחרת סיפרה שהיא שמעה על התאונה מאחיה: "היא היתה אחות מדהימה, עוזרת ומסורה. אני לא יודעת מה להגיד לנהג, אבל לכל הנהגים אני יכולה להגיד, שלא יהיו חכמים בכביש ויזהרו גם מאלה שלידם".

בתאונה שאירעה בצהרי היום, המשאית התהפכה והתנגשה ברכב פרטי בצומת הערבה. חמשת נוסעי הרכב הפרטי ובהם זוג מהדרום, פעוט ושני בוגרים נוספים, נלכדו בתוך הרכב ונשרפו למוות. ניידת מגן דוד אדום קבעה את מותם מייד עם הגיעם למקום.

עדכון ראשון: 16:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully