וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגישה התפוצצה והעיצומים בדיסקונט מחריפים

חיים ביאור

22.2.2010 / 15:45

הפגישה בין מנכ"ל דיסקונט לוועד העובדים התפוצצה. מרכז המט"ח יושבת מחר. העובדים מוחים על העסקתם של כ-1,000 עובדי אאוטסורסינג ודורשים להעסיקם כעובדי הבנק

העיצומים של עובדי מחריפים, לאחר שהפגישה עם הנהלת הבנק לא הניבה הסכמה כלשהי. מחר (שלישי) ישביתו העובדים את מרכז המט"ח בבנק למשך יומיים. זאת בנוסף לאגף המחשב המושבת מיום ראשון ויושבת גם מחר. משמעות העיצומים היא כי לא תתקיים העברת מט"ח בארץ ובחו"ל באמצעות דיסקונט ולא יתקנו תקלות במחשבים.

מחר בערב מתוכננת להתקיים בת"א פגישת מו"מ בין סמנכ"ל משאבי האנוש בבנק, אמנון גדעון, לבין וועד העובדים.

הפגישה שהתקיימה אתמול בין מנכ"ל דיסקונט גיורא עופר לבין יו"ר הוועד הארצי, ריקי בכר, יו"ר וועד המנהלים ומורשי החתימה יצחק אביזוהר, וכן היועמ"ש של הוועד, עו"ד בני כהן, לא הובילה להסכמות כלשהן בין הצדדים.

בסוף ינואר האחרון אישרה ההסתדרות את סכסוך העבודה בדיסקונט, בתגובה על העסקתם של כ-1,000 עובדים חיצוניים (אאוטסורסינג). לטענת הוועד, זהו מספר חריג, ועל העובדים החיצוניים להפוך לעובדים מן המניין של הבנק, או שתופסק לאלתר העסקתם.



דוברת הבנק, מסרה בתגובה: "אכן הפגישה בין מנכ"ל הבנק ובין נציגות העובדים לא השיגה הסכמות. ההנהלה פועלת כדי למצוא פיתרון למחלוקות ולמזער את הנזק בשירות ללקוחות הבנק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully