וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 בני משפחה נהרגו בתאונה בצומת הערבה

רמי שני

22.2.2010 / 16:19

בעקבות התנגשות בין משאית לרכב פרטי בצומת הערבה נהרגו חמישה בני משפחה: שני בני זוג, תינוק ועוד שתי קרובות מבוגרות. נוסעי הרכב נלכדו בתוכו ונשרפו למוות, וצוות מד"א קבע מיידית את מותם

עוד תאונה קטלנית בכבישי ישראל: משאית התהפכה והתנגשה היום (שני) ברכב פרטי בצומת הערבה. חמשת נוסעי הרכב הפרטי ובהם זוג, פעוט ושני בוגרים נוספים, נלכדו בתוך הרכב ונשרפו למוות. ככל הנראה, מדובר בתושב הדרום, אשתו, בנו, אימו ואחותו.

נהג המשאית נפצע באורח קל והועבר לקבלת טיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע. המשטרה זימנה אותו לחקירה, כדי לבדוק אם דעתו הוסחה בזמן הנסיעה. בתום חקירה קצרה הוא נעצר.

למקום הוזעקו מסוקים של חיל האוויר וצוותי כיבוי אש לצורך חילוץ הנפגעים. הדובר המבצעי של מגן דוד אדום זכי הלר מסר כי צוותים של מגן דוד העניקו סיוע ראשוני לנפגעים. "כשהגענו למקום, הרכב כבר היה שרוף לגמרי כמעט", סיפר החובש משה אסולין, נהג אמבולנס שהגיע לאזור התאונה. "התחלנו לעבוד כדי להבין מי נפגע. בתוך הרכב היו חמישה אנשים. אפשר היה לראות מהר שאחד מהם הוא פעוט והשאר מבוגרים. לצערי, נאלצנו לקבוע את מותם של כל החמישה".

מחקירה ראשונית עולה, כי אחד מכלי הרכב סטה מנתיבו והתנגש ברכב שהגיע מולו. ההערכה היא שנהג המשאית ניסה לבלום ומשלא הצליח, התהפך עם רכבו, וככל הנראה פגע ברכב הפרטי. צוותי החירום שהגיעו למקום דיווחו על משאית הפוכה ורכב פרטי עולה באש. לא נשללת גם האפשרות, שנהג הרכב הפרטי ראה את המשאית ההפוכה אך לא הספיק לבלום, התנגש בו והרכב התלקח. משטרת התנועה חוקרת את נסיבות התאונה.

בתאונת דרכים נוספת באזור הדרום נהרגה אישה כבת 50 לאחר שהמכונית שאותה נהגה התנגשה בעץ בקיבוץ גברעם באזור המועצה האזורית חוף אשקלון. צוות של ניידת טיפול נמרץ, קבע את מותה. נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע.

עדכון ראשון: 13:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully