וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלבריטי - מיכל ינאי

יעל רגב

26.2.2010 / 16:32

אין ספק שפשושית ינאי, כלבתה של מיכל, היא אחת הכלבות היותר מפורסמות בארץ. יעל רגב בדקה איך מיכל ינאי חיה עם חברים שעירים

כשסיפרתי לחברים שנשלחתי לפטפט עם גיבורת ילדותינו ואייקונית התרבות הנפלאה (הפעם לא בציניות!) מיכל ינאי, "הזהירו" אותי כולם שמדובר באחת מהסלביות המקסימות ומשתפות הפעולה ביותר איתן ייצא לי לעבוד. "לעזאזל", גרגרתי לי בעצב, "סלב עם לב שלא תדחה את הראיון שבועיים, תעשה טובה שהיא מדברת איתי ותדאג להבהיר לי עם השתנקויות וכחכוחים אינספור, שהשאלות שלי מפגרות על גבול האוטיזם? כאילו, בשביל מה משלמים לי?!

למזלי, לא דובים ולא ברביות, סופר מאמי ינאי היא היום אם טרייה ומגוייסת לתינוקת אלכס. וכמו כל אם- לביאה חדשה בספארי, ממש לא בזין שלה לענות לגבב השאלות הוודי אלן וונאביז שלי. הייתי צריכה לרדוף אחריה שבוע. מלכה.

היי מיכל! כולם מכירים כבר את פשושית, אבל שמעתי שקיבלת נדוניה לחתונה חתול חדש דנדש בשם צחי. איך את מסתדרת עם תינוקת חדשה ו-חתול חדש?!

אני גרה עם החתול צחי כבר שנתיים.

אה..כן.. התחקירנית והרצפה עקומות.. שאלה הבאה, ידוע שיש אנשים של חתולים ואנשים של כלבים, איך את מסתדרת עם הנמרון שנכפה על אשת כלבלבים ידועה שכמוך?

האמת שתמיד היו לי גם חתולים. אני לגמרי אישה של גם וגם.

אה, כבר היו לך גם חתולים..אה, אוקיי, אז את לא אשת כלבלבים בעצם. אז גם, שאלה הבאה..טוב בקיצר, איך פשושית וצחי מסתדרים ביחד?

אין ביניהם הרבה חיבור, הם בעיקר משתדלים לשמור על כבוד הדדי, אבל ידידות כבר לא תצמח כאן. הם מתנהלים קצת כמו שני אסירים שנכפה עליהם להיתקע יחד באגף משותף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

על מה הם רבים בדר"כ?

יש להם מן ריב מוזר כזה לגבי מי יעלה ראשון במדרגות. בדרך כלל צחי נעמד כמו הר באמצע המדרגות ולא נותן לפשושית לעבור, כשהיא מנסה לעבור לידו הוא פשוט מתעלם ולא זז. בסוף, בזמנו החופשי הוא מועיל לזוז. פשושית הייתה כלבה אנתיפטית עוד לפני שהיא פגשה אותו והיא מעניקה לו בתמורה ליחס שלו התעלמות מוחלטת.

ומי מהם בסוף זוכה לישון לצידך על המיטה בלילה?

צחי.

לך ולבעלך היו חששות לפני הגעתה של אלכס לגבי איך תסתדר תינוקת שברירית ליד שני פראי החיה הנרגנים שאתם מגדלים לכם שם?

האמת שממש לא. זה היה ברור וטבעי שהם נשארים. והם מתנהגים ממש בעדינות לידה. צחי מאוד אוהבת לקפוץ ולשבת על העגלה ועל איזור ההחתלה, אבל הוא אף פעם לא יעשה את זה כשאלכס שם.

שאלה אחרונה, את מכירה את הפוזה הזאת של רוב האנשים שיש להם כלבים אבל אין להם ילדים, וטוענים שהחיה היא כמו ילד בשבילם, ואת אלו שמסתכלים עליהם כאילו הם דפוקים לגמרי. אז אולי בתור אחת שרואה עכשיו את הנושא משני צדדיו, תוכלי לספר לי מה באמת ההבדל?

אוקיי, דבר ראשון אני אף פעם לא התנהגתי עם פשושית כאילו היא הילדה שלי. היה ברור לי שהיא כלב. ובכל אופן, את פשוט צריכה לשאול את עצמך- אם תראי את הכלב שלך ואת הילד שלך פונים לכיוון הכביש, אחרי מי תרוצי?

הייתי עונה לך בכנות על השאלה הזאת, אבל אני רוצה להתחתן...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully