וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב מציאת חפץ חשוד: הופסקה תנועת הדואר

קובי מנדל

22.2.2010 / 11:53

המשטרה חשפה שתי חבילות נפץ בסניף דואר במגדל העמק. בעקבות כך ניתנה הנחייה להנהלת דואר ישראל להפסיק את הפעילות בסניפים. הציבור התבקש לגלות עירנות בעת קבלת דברי דואר

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

דובר המשטרה ודוברת דואר ישראל פרסמו בצהרים (שני) הודעה משותפת בעקבות חשד למציאת שתי מעטפות נפץ בסניף דואר במגדל העמק. חבלנים שהוזעקו לסניף ניטרלו את שתי מעטפות הנפץ.

במשטרה מציינים כי בשלב זה ניתנה הנחייה לבידוק קפדני של דברי דואר בבתי המיון של דואר ישראל. בנוסף, לא תתאפשר היום קבלת דברי דואר בסניפים. מהמשטרה נמסר כי "אזרחים מתבקשים לגלות עירנות בעת קבלת דברי דואר".

דוברת הדואר מירב לפידות אמרה לוואלה! חדשות כי "המשטרה החליטה שאנחנו לא יכולים להוציא דברי דואר, לא באמצעות שליחים ולא בסניפי הדואר. אפשר להגיד למעשה כי תנועת הדואר נעצר לחלוטין בכל צורה שהיא".

עוד אמרה לפידות כי "קיבלנו הנחיה לבצע בדיקה קפדנית של כל דברי הדואר שנמצאים כרגע בבתי המיון בשל חשד למציאת חפצים חשודים נוספים. עוברים אצלנו מאות אלפי חבילות ומכתבים ביום והדבר מקשה עלינו לתת שירות לאזרחים. המוני לקוחות פונים אלינו בבקשה לשלוח או לקבל דברי דואר ואין לנו מה לעשות בנידון. אנו מקווים שהמשטרה תתיר לנו עוד היום לשוב לפעילות סדירה".

  • עוד באותו נושא:
  • דואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully