וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד ברצח צעיר מבת ים הסגיר עצמו למשטרה

איילה חננאל

22.2.2010 / 10:10

כחודש לאחר חיסולו של מור אלגרבלי, בן 21 מבת ים, הסגיר עצמו למשטרה החשוד המרכזי בביצוע המעשה. מדובר בתושב חולון בן 41. החשוד יובא בהמשך להארכת מעצר

החשוד המרכזי ברציחתו של מור אלגרבלי בבת ים לפני כחודש הסגיר עצמו הבוקר (שני) לידי המשטרה. מדובר בתושב חולון בן 41. הוא יובא היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

אלגרבלי בן ה-21 נורה למוות בחודש שעבר בפינת הרחובות הרב מיימון ואנה פרנק בעיר בעת שישב ברכב מסוג הונדה יחד עם חברו. החבר נפצע באורח קשה כתוצאה מהירי. אלגרבלי וחברו היו מוכרים למשטרה מתחום עבירות הרכוש, האלימות והסמים וההערכה היא שהרקע למעשה הוא סכסוך בין עבריינים.

עד ראיה לתקרית סיפר אז לוואלה! חדשות כי "ירדתי מהבניין לכיוון הרכב שלי וראיתי אדם חבוש בכובע גרב, עוצר ליד רכב שהמתין ברמזור אדום. הוא פשוט נעמד מול הרכב וירה, לפחות שלוש יריות. ואז בקור רוח עלה על האופנוע ונמלט. בחור אחד שנפצע יצא מהרכב והתמוטט ממש לידי".

צוות חקירה מיוחד במרחב אילון הופקד על החקירה שבמהלכה נעצרו שבעה חשודים. כל החשודים שוחררו למעצרי בית. החשוד העיקרי שעל פי החשד ביצע את הירי, נמלט מהמקום והוגדר כמבוקש. היום, כאמור, הוא הסגיר את עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully