וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באו לחסל גבר בעכו ופצעו גם פעוט בן 3

קובי מנדל, מערכת וואלה! חדשות

22.2.2010 / 19:23

3 רעולי פנים הגיעו לבית קפה בעיר העתיקה ופתחו באש לעבר צעיר שישב במקום ונפצע בינוני. כתוצאה מהירי נפצע קל-בינוני גם פעוט שהיה בדרכו לגן הילדים. אביו: "עוד ס"מ והילד היה מת"

תאגיד כאן

גבר בן 28 ותינוק כבן שלוש נפצעו הבוקר (שני) בניסיון חיסול שאירע בעכו. מחקירה ראשונית עולה, כי אדם שישב בקונדיטוריה בעכו העתיקה נורה מספר פעמים על ידי שלושה רעולי פנים ונפצע באורח קל עד בינוני בירכו.

כתוצאה מהירי, נפצע באורח קל-בינוני באוזנו פעוט בן שלוש, בעת שהיה עם אביו בדרך לגן הילדים. צוות מד"א פינה את הפצועים לבית החולים בנהריה. מדובר בסכסוך בין שתי משפחות המוכרות למשטרה וחמישה חשודים במעורבות בירי נעצרו עד עתה.

סולימן בן השלוש היה בדרכו לגן עם שלוש אחיותיו שהלכו לבית ספרן כשלפתע בוצע הירי. הוא נפגע מקליע ששפשף את אוזנו מבפנים וניצל בנס. אביו אמר לאחר האירוע כי הוא "מקווה שהילד יהיה בריא. הרופאים אמרו לו שהיה לו מזל גדול, שהכדור רק שפשף את האוזן מבפנים. לו הכדור היה זז בסנטימטר הילד היה מת". האב קרא למשטרה להגביר את האכיפה על מנת שילדים יוכלו ללכת בבטחה לבית הספר.

מפקד תחנת עכו, סגן ניצב אבי אדרי, אמר לוואלה! חדשות כי מדובר בסכסוך המוכר למשטרה בין האדם שנורה לבין החשודים בביצוע הירי. בית משפט השלום בעכו האריך את מעצרם של חמשת החשודים לפנות ערב. מעצרם של שלושה מהחשודים הוארך ביומיים ומעצרם של שניים נוספים הוארך ביום אחד.


עדכון ראשון: 8:20

  • עוד באותו נושא:
  • עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully