וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"התעללות" שלא חווה הילד בן ה-11 מהצפון

קובי מנדל

22.2.2010 / 8:14

ילד בן 11 המתגורר בכפר סמוך לכרמיאל, התלונן כי שלושה בני 13 מכפרו התעללו בו. לאחר חקירה התברר כי התלונה הוגשה במטרה למנוע פרסום סרטון שהכינו כולם על ה"התעללות"

התעללות או מעשה קונדס בצפון? מה שנראה בתחילה כמסכת התעללות בילד בן 11, התבררה בסופו של דבר כשיתוף פעולה בין מספר נערים במטרה לצלם סרטון. הקטין שכביכול עבר את ההתעללות, התלונן במשטרה על המעשה מחשש שקטע הווידאו יועלה לרשת האינטרנט. הבוקר (שני) פרסמה המשטרה את פרטי המקרה לפיו מספר נערים בני 13 ביצעו לכאורה התעללות בקטין בן 11 בכפרם הסמוך לכרמיאל.

המקרה אירע לפי הדיווח לפני למעלה משבוע. לפי התלונה, שלושה נערים קשרו את הקטין לעץ והכו אותו כשהוא חסר אונים. המשטרה עצרה וחקרה את אחד הנערים שהיה מעורב ב"התעללות" ולאחר חקירה קצרה שחררה אותו לביתו. גם המשטרה וגם גורמי הרווחה בכפר בו מתגוררים הנערים עורבו בפרטי המקרה.

לאחר חקירת הנער התבררו נסיבות המקרה – "התברר שהאירוע כולו בוים על ידי הנערים וכי המתלונן הוא זה שהביא את החבל מביתו ובאמצעותו נקשר לעץ", מסר לוואלה! חדשות מפקד משטרת כרמיאל סגן ניצב רמי ניימרק. לדבריו, הקטין בן ה-11 התלונן במשטרה לאחר שחבריו התכוונו להעלות את הסרטון לרשת האינטרנט. ניימרק הוסיף כי בעקבות ההתפתחות בחקירה צפוי התיק להיסגר ביומיים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • התעללות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully