וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המחסלים השתמשו בדרכונים דיפלומטיים"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

21.2.2010 / 16:30

פרשת חיסולו של אל-מבחוח ממשיכה להסתעף. מפקד משטרת דובאי אמר כי "המחסלים נכנסו למדינה באמצעות דרכונים דיפלומטיים לפני כשנה ולא חודשיים לפני החיסול כפי שפורסם"

רויטרס

(צילום: רויטרס)

מפקד משטרת דובאי, הגנרל דאחי חלפאן, אמר היום (ראשון) לעיתון "אל-ביאן" היוצא לאור באיחוד האמירויות כי מחסליו של בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח עשו שימוש בדרכונים דיפלומטיים כדי להיכנס לדובאי. חלפאן אישר את הדיווח לפיו חלק ממחסליו של אל-מבחוח כבר נכנסו לדובאי בעבר "אולם לפני כשנה ולא חודשיים לפני החיסול, כפי שפורסם".

הבוקר צוטט מפקד המשטרה בדובאי, בעיתון "אל חליג" שמתפרסם באיחוד האמיריות, שם אמר כי איש חמאס שיתף פעולה עם המוסד והעביר להם מידע על ביקורו של בכיר הארגון מחמוד אל-מבחוח לפני חודש בדובאי - וכך סייע בחיסולו". הגנרל חלפאן הוסיף כי אותו איש חמאס היה "היחיד שידע כי אל-מבחוח צפוי להגיע לדובאי והוא מי שהדליף למוסד את הידיעה, על כן הוא הרוצח האמיתי".

בנוסף קרא הגנרל חלפאן לחמאס לקיים חקירה פנימית מקיפה לבדוק כיצד דלף המידע הרגיש אל המוסד. הוא ציין כי זיוף הדרכונים מהווה הוכחה לכך שהמוסד מעורב בחיסול אל-מבחוח: "זוהי שיטת העבודה של המוסד", אמר וגילה כי משטרת דובאי נושאת באמתחתה פרטים נוספים אודות חיסול אל-מבחוח.

ייתכן ואיש החמאס שאליו מתכוון הגנרל חלפאן הוא בכיר הזרוע הצבאית של חמאס, נהרו מסעוד. לפני כשבועיים וחצי דיווח עיתון כוויתי כי מסעוד, שהתלווה לאל-מבחוח בביקורו בדובאי, נעצר על ידי כוחות הביטחון המקומיים בחשד למעורבות כלשהי בחיסול אל-מבחוח. בימים האחרונים נטען כי מסעוד דווקא נעצר בסוריה בחשד שהיה מעורב בחיסול אולם שלשום הוא קיים ראיון טלפוני עם ערוץ הטלוויזיה של חמאס והכחיש את הדברים בתוקף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully