וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד כפדופיל נעצר בארץ לבקשת האינטרפול

איילה חננאל

21.2.2010 / 17:20

בעקבות תלונה שהעביר האינטרפול למשטרה בת"א עצרו החוקרים תושב רמת גן החשוד שהוריד ושיתף חומר פדופילי באינטרנט. ברשותו נתפסו 220 סרטים בעלי אופי פדופילי

תושב רמת גן בן 25 נעצר על ידי מפלג ההונאה במשטרת מחוז תל אביב לאחר שבחודש נובמבר התקבלה ביחידה תלונה מהאינטרפול נגד החשוד. העצור חשוד שהוריד ושיתף חומר פדופילי ברשת האינטרנט.

במהלך חיפוש שנערך היום (ראשון) בביתו נתפסו מחשב ושני כוננים חיצוניים ובהם כ-220 סרטי פדופיליה שאותם הוריד על פי החשד באינטרנט במהלך השנתיים האחרונות. בחקירתו קשר עצמו למיוחס לו. הוא יובא היום לשחרור בערבות בפני שופט בבית משפט השלום בתל אביב.

במהלך החקירה שנוהלה בפיקודו של רס"מ משה זילברשטיין וראש מחלק עבירות המחשב רפ"ק ניר נתיב עלה כי "החשוד נוהג מזה מספר שנים להוריד ולשתף אחרים בסרטים בעלי תוכן פדופילי בהם נראים ילדים מגיל 3-11 באמצעות תוכנות לשיתוף קבצים. בחקירתו מסר כי הוריד את הסרטים מאחר והדבר עורר את סקרנותו, אך מאחר ומדובר בהורדות תכנים לאורך מספר שנים לא ניתן להגיד כי היה זה פרץ סקרנות רגעי, אלה פעילות ממושכת במסגרתה גם הפיץ את הקבצים והיה מודע לכך".

בתחילת החודש הוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד אבינועם ברברמן בן 34 מתל אביב הנאשם בשורה ארוכה של עבירות מין בקטינות אותן הכיר באמצעות אתרי אינטרנט המיועדים לילדים ולבני נוער. על פי כתב האישום שהוגש באמצעות עורכי הדין פנינה לוי וארז ריכטנברג מפרקליטות מחוז ת"א נהג ברברמן להשתמש באתרים שונים, בהם אתר "מומו הפרה", אתר "שוקס", אתר "כיתה" ועוד, במטרה ליצור קשר עם ילדות בגילאים 8-14 כדי לבצע בהם מעשים מיניים. במהלך 4 שנים עד מעצרו בחודש שעבר שוחח באמצעות תוכנת ICQ עם מאות קטינים בגילאים שונים.

עדכון ראשון: 15:20

  • עוד באותו נושא:
  • פדופיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully