וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינים פרצו מחסום וירו לעבר החיילים

יהושע בריינר וניר יהב

20.2.2010 / 21:44

בעקבות יידוי אבנים בכפר סמוך לבית לחם, הקימו חיילים מחסום ארעי. רכב שהגיע למקום, פרץ את המחסום וירה לעבר החיילים, שלא נפגעו. הכוח השיב באש ופצע שלושה, אחד קשה

ניסיון לפיגוע ירי: רכב ללא לוחית זיהוי פרץ אמש (שבת) מחסום ובו קבוצה של חיילים שהגיעה לכפר חוסאן, דרומית לבית לחם. החיילים הגיעו לכפר לאחר שמוקדם יותר אבנים יודו מהמקום אל עבר מכוניות ישראליות והקימו שם מחסום ארעי. רכב שהגיע לכיוון הכפר, פרץ את המחסום ונורתה ממנו ירייה אחת לעבר החיילים. בתגובה השיבו החיילים באש שכתוצאה ממנה נפגעו שלושה פלסטינים. בכפר נמצאים כוחות גדולים של צבא ומהתקרית לא היו נפגעים בקרב החיילים.

מקורות פלסטינים דיווחו כי שלושת הפלסטינים נפצעו מהאש שנורתה לעברם, אחד מהם באורח קשה. שלושת הפצועים הם מוחמד חמאמרה בן 21, מוסעב זעול בן 21 ואיסמעיל זעול בן 22. כוחות צה"ל הטילו עוצר על הכפר ותגברו את כמות החיילים הנמצאים במקום. בנוסף סגרו את הכניסות והיציאות לכפר ופשטו על אזורים נרחבים ברחבי הכפר.

הבוקר ניסתה קבוצה של פלסטינים להיכנס עם רכבם למגרש כלי רכב מוחרמים סמוך לבסיס אדוריים בדרום הר חברון, ככל הנראה כדי לגנוב מכוניות. משזיהו אותם חיילים במקום וקראו להם לעצור, ניסו הפלסטינים לדרוס אותם. החיילים פתחו באש לעבר הרכב שהמשיך לנסוע וחלף על פניהם. שניים מהפלסטינים נפצעו כתוצאה מהירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully