וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסינמטק בת"א קראו לברק להסיר את המסכה

פנחס וולף

20.2.2010 / 22:50

כאלף פעילי שמאל הגיעו הערב להפגנה ברחבת הסינמטק בתל אביב תחת הכותרת "להסיר את המסכות מעל ביבי וברק". ח"כ כבל מהעבודה תקף את חבריו למפלגה "הם מכורים לשררה"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

"חברי מפלגת העבודה הפכו להיות עלה תאנה המסתיר את מבושי הממשלה, והם כל כך מכורים לריגושי השררה עד שהם זנחו מאחוריהם כל ערך שאי פעם האמינו בו", כך אמר אמש (שבת) חבר הכנסת איתן כבל (עבודה) במהלך הפגנת שלום עכשיו בתל אביב. כבל הוסיף כי חברי מפלגת העבודה "הפכו להיות הנרקומנים של השלטון, הם מסרבים להיגמל ולהתחיל לבנות את חייהם מחדש. הם ממאנים לחזור לעצמם ומבקשים עוד מנה של שררה".

כבל הוסיף כי "אנחנו נמשיך להאיר בזרקור ענק על ממשלת ליברמן-ברק עד שכל הציבור יבין שהממשלה הזאת לא עושה דבר חוץ מלהתחפר עוד ועוד בכורסאות עור הצבי. אנחנו נראה לציבור בישראל שאפשר אחרת. שאפשר שיהיה פה שלטון אכפתי. שרוצה לשים את האדם במרכז. שעוסק בבעיותיה של ישראל ולא רק בהישרדות".

ברחבת הסינמטק בתל אביב הפגינו כאלף פעילי שמאל, במחאה על מדיניות הממשלה. בהפגנה, שאורגנה על ידי 'שלום עכשיו', חולקו מאות מסכות למשתתפים בדמותם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושל שר הביטחון אהוד ברק. מזכ"ל שלום עכשיו יריב אופנהיימר אמר כי "מטרת ההפגנה היא לחשוף את פרצופם האמיתי של ביבי וברק המנסים להצטייר כמנהיגי מרכז מתונים, אך בפועל מיישרים קו עם ש"ס וליברמן ומקדמים מדיניות ימנית קיצונית".

  • עוד באותו נושא:
  • איתן כבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully