וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי למצרים: "אלצו את ישראל להתנצל"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

20.2.2010 / 10:26

בכיר באיחוד האמירויות ביקש מנשיא מצרים מובארק לגרום לישראל להתנצל על חיסול אל -מבחוח, המיוחס למוסד. במקביל, דיווחה דובאי כי המחסלים השתמשו בכרטיסי אשראי מזוייפים

היועץ לביטחון לאומי באיחוד האמירויות, הזאע בן זאיד אל נהיאן, הציג בפני נשיא מצרים חוסני מובארק פרטים חדשים מחקירת חיסולו של בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח בדובאי לפני חודש, כך דיווח הבוקר (שבת) העיתון הקטארי "אל-ערב". על פי הדיווח, נציגי איחוד האמירויות ביקשו ממצרים להעביר לישראל מחאה חריפה על כך שהמוסד ביצע את החיסול בדובאי.

עוד נאמר כי "נציגי האמירויות העבירו למצרים את ההחלטה הסופית בנוגע לזהות האשמים בפרשה, הכוללת בכירים ישראלים. ההחלטה כוללת לא רק את ראש המוסד, אלא גם את ראש הממשלה נתניהו עצמו". כמו כן, נציגי איחוד האמירויות הציגו למצרים סקירה של פרטי חקירת החיסול, וגינו באופן חריף את הרשות הפלסטינית בשל מעורבות שני הפלסטינים שנעצרו.

בנוסף דווח כי מצרים הביעה הבנה לעמדת איחוד האמירויות "בנושא הרגיש הזה", ואף הבטיחה להשקיע את מירב מאמציה כדי לפתור את המשבר שנוצר. על פי הדיווח, ייתכן שמצרים תפעל לשכנע את ישראל להתנצל באופן רשמי בפני איחוד האמירויות ולהבטיח כי לא תבצע בעתיד פעולות נוספות מסוג זה על אדמתה.

במקביל, דיווחה משטרת דובאי שברשותה ראיות נוספות על פעילות הצוות שחיסל את בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח במדינה."יש לנו מידע המאשר שהחשודים רכשו את כרטיסה הטיסה שלהם מחברות בארצות זרות. הם עשו זאת באמצעות כרטיסי אשראי הנושאים שם זהה לזה שמופיע בדרכונים", צוטט מפקד המשטרה בדובאי, דאחי חלפאן תמים, בתקשורת המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully