וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א-זהאר באזהרה למערב: "אל תסייעו לישראל"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

19.2.2010 / 20:51

בכיר חמאס מחמוד א-זהאר אמר כי חמאס יתעמת עם מדינות המערב אשר יאפשרו לישראל להשתמש בשטחן כדי לצאת מתוכן לחיסולים. א-זהאר אמר עוד כי חמאס מסוגל להגיב על חיסול מבחוח בכל רגע נתון

בכיר חמאס מחמוד א-זהאר הזהיר את המערב שלא לסייע לישראל. במהלך דרשה שנשא אמש (שישי) במסגד ברצועת עזה אמר א-זהאר כי אם ישראל תשתמש בשטחן של מדינות המערב כדי לצאת מתוכן לחיסולים, חמאס יתעמת גם עימן. "המערב, שנלחם באיסלם ומשתף פעולה עם ישראל בחיסול אנשי ה'התנגדות' בחו"ל, מנסה להעביר את המערכה מחוץ לפלסטין. אנחנו מוכנים לכך", אמר.

א-זהאר הוסיף ואמר כי חמאס מסוגל להגיב על חיסול בכיר הארגון מחמוד אל-מבחוח בכל רגע נתון. "חמאס הקפיד על כך שההתנגדות תתבצע בתוך פלסטין אולם המערב וישראל מנסות להעביר את העימות לחו"ל. אם זה יקרה, הם יהיו המפסידים". הוא תקף עוד את מדינות המערב בפגיעה במוסלמים, במסגדים ובמאמינים בפקיסטן, באפגניסטן ובמקומות אחרים.

אתמול האשים באופן רשמי מפקד משטרת דובאי, דאחי חלפאן את ישראל בחיסולו של אל-מבחוח. "החקירה שלנו גילתה כי המוסד מעורב ברצח אל-מבחוח. מדובר בסבירות של 99%, אם לא 100% כי המוסד עומד מאחורי הרצח", אמר. בתוך כך, מפקד משטרת דובאי אמר כי האינטרפול צריך להוציא צו מעצר נגד ראש המוסד מאיר דגן, אם יתגלה שהארגון עומד מאחורי חיסול בכיר חמאס מחמוד אל מבחוח.

ביום חמישי פרסם האינטרפול, הארגון המשטרתי הבינלאומי, את רשימת המבוקשים הרשמית של הארגון ובה נכללים גם 11 חברי החוליה החשודים בחיסול בכיר חמאס מחמוד אל מבחוח בדובאי. הפרסום מגיע יומיים לאחר שמשטרת דובאי הגישה בקשה רשמית להוצאת צווי מעצר נגד החשודים.

לפי הדיווח בעיתון הבריטי ה"גרדיאן", ה-11 מבוקשים בחשד של "פשעים נגד חיים ובריאות". עד עתה לא הוצא נגד ה-11 צו מעצר בינלאומי והם נכללים ברשימת "פרסום אדום" של מבוקשים. המשמעות של "צו אדום" היא סיוע למשטרות מקומיות, שמאפשר לפרסם ברחבי העולם את פרטי החשוד עם בקשה שהמבוקש ייעצר ויוסגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully