וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העם רוצה ליברמן - כתחפושת לחג הפורים

פנחס וולף

19.2.2010 / 4:00

סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה חושף את נתוני התמיכה המרשימים בשר החוץ: כ-40% מקרב הנשאלים היו מתחפשים לליברמן. למקום השני הגיע נשיא ארה"ב. אפילו ח"כ טיבי ברשימה

אם לבחון לפי הביקוש לתחפושות בפורים, שר החוץ אביגדור ליברמן הוא הפוליטיקאי הפופולארי ביותר היום בקרב הציבור הישראלי. על פי סקר שנערך על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה עבור EDK תקשורת לקראת תחרות תחפושות "מתחפשים למפרסמים" שייערך בקניון "ערים" בכפר סבא, 40.9% מהגברים היו מתחפשים לליברמן במידה שהיו מתבקשים להתחפש לאישיות פוליטית.

אחרי ליברמן, בהפרש גדול, התחפושות הפופולאריות בקרב הגברים הן של נשיא ארצות הברית ברק אובמה, עם 20.9% של פופולאריות, ראש הממשלה בנימין נתניהו עם 19.9%, ומשתרך מאחור ח"כ אחמד טיבי (רע"ם-תע"ל) עם 3.6%. עם זאת, זהו נתון מעניין בשל העובדה שהסקר פנה באופן טבעי לציבור היהודי בלבד.

אצל הנשים מובילה יו"ר האופוזיציה ויו"ר קדימה ציפי לבני, שזוכה ל- 23.5% פופולאריות, ואחריה ח"כ אנסטסיה מיכאלי עם 18.5% ורעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, עם 10.7% פופולאריות בלבד.

גם צעירים בגילאי 18-34 אוהדים את ליברמן: 31.4% מהם השיבו בסקר כי הם היו בוחרים להתחפש לליברמן, ואילו 25.9% היו מעדיפים ללבוש את תחפושת אובמה. המבוגרים מעל גיל 55 אוהדים יותר את לבני (24.7%) ואת נתניהו (20.6%).

בפילוח גיאוגרפי, ליברמן מוביל באזור ירושלים עם 33.9%. התל אביבים מעדיפים את אובמה (27.1%), ואילו באזור השרון, שרה נתניהו חזקה עם 15.2%. גם 9.3% מקרב נשים המשתכרות מתחת ל- 7,000 שקל בחודש היו מעדיפות להתחפש לשרה.

באחוזים נמוכים יותר הופיעו בסקר אהוד אולמרט, דליה איציק, ראובן ריבלין, שאול מופז, אהוד ברק, אלי ישי וטומי לפיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully