וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בת 8 נפצעה קשה ממשחק בנפצים

רון רייכמן

18.2.2010 / 17:29

הילדה, ששיחקה בחפץ החשוד כנפץ בביתה, נכוותה באורח בינוני עד קשה. בחדר פרצה שריפה, במהלכה קפצה הילדה מבעד ללהבות

ילדה כבת שמונה מהמושב מגשימים הסמוך לפתח תקווה, נפגעה היום (חמישי) בינוני עד קשה מכוויות, בשריפה שפרצה בביתה. מחקירה ראשונית עולה, כי האש פרצה בעקבות נפצים איתם שיחקה הילדה בביתה.

פקד דודי הרוש מצוות הסיור במושב שטיפל בילדה סיפר לוואלה! חדשות כי הילדה שהתה בבית בחברת שני אחיה בלבד, שבילו במפלס הבית העליון. "בחדר בו שהתה הילדה לבדה היו חומרי גינון דליקים, ספת קש ושולחן פינג פונג. הילדה שיחקה עם דבר מה שהצית את האש, שהתפשטה במהירות והבעירה את החפצים בחדר".

לפי ממצאי החקירה שבוצעה עד כה, שולחן הפינג פונג המקופל נפתח ויצר מלכודת אש, כך שהילדה נלכדה בחדר. הילדה צעקה לעזרת אחיה, ששעו לעזרתה. אחותה הבכורה בת ה-17 ניסתה למשוך אותה מן החדר שעלה בלהבות באמצעות צינור, אך הוא נקרע. גם נסיונות האח בן ה-14 לכבות את השריפה באמצעות דליי מים לא צלחו. לדברי אנשים שנכחו במקום הארוע, עולה כי תוך כדי הבעירה נשמעו קולות נפץ. "הילדה הלכודה הבינה שעליה לעבור דרך הלהבות כדי להצליח להימלט מן החדר ועשתה זאת באומץ לב", אמר הרוש.

צוות הסיור המקומי הגיע למקום. "מצאנו את הילדה שכובה על המדרכה לצד שני אחיה שנראו מפוייחים לגמרי. הילדים היו לחוצים מאוד, ובת השמונה רעדה והיתה מבועתת", אמר הרוש. הצוות החל בהענקת סיוע ראשוני לילדה, והזעיק ניידת מגן דוד, אשר הגיעה ופינתה את הילדה לבית החולים תל השומר. צוות מכבי אש שהגיע מייד לאחר מכן כיבה את השריפה.

"היות שאנו נמצאים בפתחו של חג פורים, אנחנו פונים לכל ההורים לקנות צעצועים ונפצים אך ורק במקומות מסודרים, עם תו תקן, ואנו מצפים שהשימוש בהם ייעשה רק בנוכחות מבוגר", אמר הרוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully