וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי לשעבר יביים סרט על קורט קוביין?

עינב שיף

18.2.2010 / 10:13

על פי ההוליווד ריפורטר, אורן מוברמן ("השליח") ייקח על עצמו את הביוגרפיה המדוברת של סולן נירוונה המנוח על ביוגרפיה שנכתבה עליו בעבר

האם הבמאי הישראלי לשעבר אורן מוברמן בדרך לביים סרט על קורט קוביין? על פי ההוליווד ריפורטר, נראה שכן. מוברמן, במאי הסרט "השליח" שמועמד לאוסקר בקטגורית התסריט המקורי הטוב ביותר, עתיד לשכתב את התסריט שקיים כבר באולפני יוניברסל, אולם לא יצא לפועל.

התסריט הקיים מכיל חומרים המבוססים על הביוגרפיה "Heavier Than Heaven" שכתב צ'ארלס קרוס, לאחר שיוניברסל רכשו את הזכויות לסיפור. התסריטאי דיוויד בניוף ("אחים") כבר ערך תחקיר עם חברי הילדות של קוביין באברדין שבסיאטל, כך שעבודתו של מוברמן לא תתחיל מאפס.

מוברמן (43) הוא יליד גבעתיים שעזב את הארץ בגיל 12 עם משפחתו לארצות הברית, חזר לישראל לשירות צבאי וחזר לאחר מכן לארה"ב. הוא התפרסם בתחילה כתסריטאי ואת קפיצת הדרך שלו עשה בזכות "אני לא שם", סרטו של טוד היינס אודות בוב דילן, שלכתיבתו מוברמן היה שותף.

"השליח" עם וודי הרלסון הוא הסרט הראשון אותו ביים, עליו כבר זכה בפרס התסריט הטוב ביותר בפסטיבל ברלין בשנה שעברה. לאחר מכן זכה הסרט למועמדויות לגלובוס הזהב (על משחקו של וודי הלרסון) ולאוסקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully