וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי תא"ל פארס: "הקלה גדולה לכולנו"

17.2.2010 / 21:40

לאור ההחלטה שלא להעמיד את הקצין לדין פלילי הביעו מקורביו תקווה כי ישוב לשירות צבאי בקרוב. "בטוחים שהרמטכ"ל יראה את האירוע כולו כתקלה חד פעמית ויחזיר אותו לשירות"

מקורביו של תא"ל עימאד פארס הגיבו היום (רביעי) בסיפוק נוכח החלטתו של סגן הפרקליט הצבאי הראשי שלא להעמיד את הקצין הבכיר לדין פלילי. "זו הקלה גדולה לכולנו", אמר בן דודו, חוסיין פארס. "אני בטוח שהרמטכ"ל יראה את האירוע כולו כתקלה חד פעמית ויחזיר את עימאד פארס לשירות".

בן הדוד הוסיף ואמר: "הצבא והמדינה זקוקים לעימאד והוא ראוי להמשיך בצה"ל. הוא קצין מעולה, וכמי שמכיר אותו מאז שהיה ילד, כל האירוע הוא תקר בגלגל ולא יותר. עימאד אמין וישר כמו סרגל, ומה שעשה לא מתאים לאופי שלו. מדובר בתקלה קטנה וכולנו נשמח שיחזור לשרת את הדגל".

מקורבים לפארס מספרים כי מאז התפוצצות הפרשה הייתה שרויה משפחתו במשבר קשה, כשאשתו סוהילה, ראתה עצמה כאחראית לכך. "זה נכון שאשתו ושאר בני המשפחה לקחו מאוד קשה את הפרשה", אמר בן דודו של הקצין. "זו לא הייתה חוויה פשוטה עבורם, אבל עימאד עצמו הסתגר והתעסק רק בהליכים נגדו ואין ספק שההודעה היום היא הקלה גדולה לכולנו".

מוקדם יותר הוחלט כי תא"ל עימאד פארס יועמד לדין משמעתי בלבד ולא יישפט בבית דין צבא. סגן הפרקליט הצבאי, אלוף משנה שרון אפק, החליט שאין מקום להעמיד את פארס לדין צבאי בגין עבירות פליליות. על פי החלטת הפרקליטות, פארס יישפט על ידי מפקד אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה האלוף דן ביטון בגין עבירות במסמכים צבאיים ואי קיום הוראות הצבא.

אפק המליץ לרמטכ"ל, רא"ל גבי אשכנזי, כי חריגה חמורה זו תטופל במישור הפיקודי באמצעות נקיטת צעד פיקודי משמעותי כנגד פארס. משמעות הדבר היא שאשכנזי יוכל לקבל החלטה להדיח את פארס מצה"ל, למרות שהוא לא יואשם בפלילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully