וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשיית הכלבים

איילה חננאל

17.2.2010 / 13:49

הכלב של סעיד נגנב ולאחר מכן נמצא מועמד למכירה באתר יד2. בעזרת תנו לחיות לחיות, הכלב הושב לביתו

בעל כלב בשם סעיד, גר ביישוב בצפון, סטודנט בטכניון, התקשר בתחילת חודש ינואר לתנו לחיות לחיות ואמר להם שגנבו לו את הכלב. לפני שבוע התקשר שוב ואמר שהכלב שלו מוצע למכירה ביד 2 על ידי איש לא מוכר.

תנו לחיות לחיות יצרו קשר עם ס. ניצב חיים סדלון ראש מדור איכות הסביבה במטה הארצי. סדלון התחזה לקונה רגיל וקנה את הכלב והחזירו לבעליו.

סנ"צ חיים סדלון אמר כי: "בשבוע שעבר שוחחתי עם תנו לחיות לחיות ועם סעיד, והם סיפרו לי שמציעים את הכלב למכירה באתר יד 2. התחזיתי לקונה וקבעתי עם המוכר פגישה. אני וצוות שוטרים הגענו לפגישה שהתקיימה בכניסה ליפיע, והמוכר שלח את אביו עם הכלב, שדרש עבורו סכום של 1200 ¤. בשלב זה הודענו לו שאנחנו שוטרים והחרמנו את הכלב.

במקביל קראנו לבני המשפחה שהגיעו למקום ואיך שהכלב ראה אותם הוא זיהה אותם ממרחקים - וישר קפץ עליהם בשמחה. היה ניתן לראות בירור שהוא התגעגע למשפחתו ובעליו האמיתיים. האב שנלקח לחקירה טען כי בנו רכש את הכלב מילד אלמוני, אך בכוונתו להביא להעמדתו לדין בגין גניבת הכלב".

מאתי אטלמן, דוברת תנו לחיות, נמסר: "לשמחתנו הצלחנו להתערב בזמן ולמנוע עוד מקרה מצער של סחר בבע"ח. אנו רואים בחומרה רבה את המקרה, שלצערנו מייצג תופעה בזויה של סחר בבע"ח ברחבי המדינה, וזאת במקום שאנשים יבואו לכלביות ויאמצו כלבים חסרי בית הזקוקים נואשות לחום וחשוב שיבינו שכאשר הינם רוכשים כלב ייתכן מאוד והינם קונים כלב שנגנב מבעליו.אנו מודים לסנ"צ סדלון על עבודתו הנאמנה והאכפתיות מעל ומעבר למצופה".


סעיד סיפר כי בינואר, השנה, נגנב הכלב מחצר הבית הכלב שלו. הכלב היה קשור עם שרשרת ברזל בתוך הבית, לכן לא היה שום סיכוי שברח.

"חיפשתי אותו בכל מקום ודרך, חיפשתי בכל האזור ופניתי לכל גורם אפשרי. מדי יום הייתי עולה לאתרי האינטרנט בתקווה שאמצא אותו, עד שלפתע לאחר כשבועיים של חיפושים, ראיתי מודעה באתר יד 2 ובו הכלב מוצע למכירה"

בשלב הזה, עמותת תנו לחיות לחיות הפנו את סעיד לסנ"צ סדלון. במפגש נכחו אחותו של סעיד ואמו, שאמרו שהכלב זיהה אותן וקפץ עליהן באושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully