וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקשה נדחתה: משפט אולמרט יימשך כמתוכנן

17.2.2010 / 14:18

ביהמ"ש דחה את בקשת הפרקליטות לדחות את פתיחת שלב ההוכחות במשפטו של רה"מ לשעבר, על רקע יציאתו של עו"ד קורב לחופשה. עם זאת, הוחלט להקל את עומס הדיונים

בית המשפט המחוזי בירושלים דחה היום (רביעי) את בקשת הפרקליטות לדחות בשלושה חודשים את משפטו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט. הפרקליטות דרשה את הדחייה לאחר שסגן פרקליט מחוז ירושלים ואחד התובעים במשפט, עו"ד אורי קורב יצא לחופשה, בעקבות השתלחותו במערכת המשפט. יועץ התקשורת של אולמרט, אורי דן, אמר בתגובה כי הוא מברך על ההחלטה שלא לדחות את המשפט.

השופטים הסכימו לדחות את פתיחת שלב ההוכחות במשפט בשלושה ימים ולקיים בשלושת השבועות הראשונים רק דיון אחד בשבוע בימי חמישי, לאחר מכן במשך שבועיים יתקיימו שני דיונים בשבוע. לאחר מכן המשפט יתנהל כפי שנקבע מראש - שלוש פעמים בשבוע.

בהחלטה כתבו השופטים כי דחיית מועדים היא אחת הסיבות לעיכובים במשפטים וביטול תאריכים רבים עלול לגרום לפגיעה במשפט. הם הוסיפו שהמשפט מנוהל על ידי צוות של עורכי דין מכל צד, וזאת כדי לאפשר מוכנות לכל מצב. עם זאת, הם הסכימו לדלל את מספר הדיונים בתחילת המשפט בשל המצב שנוצר בעקבות יציאתו של עו"ד אורי קורב לחופש.

עו"ד קורב הופיע בתיק לצד פרקליט מחוז ירושלים אלי אברבנאל ועו"ד יעל שניידר, והרבה להשתתף בשלבי הטיעון המוקדמים שהתנהלו עד כה. ביום ראשון הודיע קורב לפרקליט המדינה, משה לדור, על כוונתו לצאת לחופשה. זאת על רקע הביקורת הקשה שהוטחה בו בעקבות דברים שנשא בהרצאה בפני סטודנטים לפיהם "חלק גדול מהשופטים בישראל הם חמורים גדולים".

"ביטאתי כבר בפניך ובכלי התקשורת צער כן ועמוק על הפגיעה שהסבתי כתוצאה משימוש בסגנון שלא היה לו מקום. בכוונתי למצוא את הדרך להבהיר את הדברים כבר בימים קרובים ולעשות כמיטב יכולתי לתקן את הרושם הקשה שהתקבל", אמר קורב ללדור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully