וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות: החשודים בחיסול אל מבחוח הם מחמאס

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

17.2.2010 / 9:27

דובר מנגנוני הביטחון הפלסטינים בגדה טוען, כי שני הפלסטינים שנעצרו בחשד למעורבות בחיסול בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח בדובאי משתייכים לחמאס. "יש לנו מידע רב אודות השניים"

"שני הפלסטינים שנעצרו בחשד למעורבות בחיסול בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח בדובאי לפני כחודש משתייכים לחמאס" – כך טען (רביעי) דובר מנגנוני הביטחון הפלסטינים בגדה המערבית, הגנרל עדנאן דמירי, בראיון לעיתון "א-שרק אל-אווסט" היוצא לאור בלונדון. הגנרל דמירי דחה את טענותיו של חמאס לפיהן שני הפלסטינים החשודים עובדים במנגנוני הביטחון ברמאללה.

"יש לנו מידע רב אודות הזהות של השניים לפיו הם עובדים במנגנוני הביטחון הכפופים לחמאס, כשדרגתו של אחד מהם היא ראא'ד (דרגה המקבילה לדרגה רב-סרן – נ.י)", אמר. "הקצין הזה נסע לעבוד באיחוד האמירויות, וכעת על חמאס להשיב כיצד השיג את דרגתו ומדוע נסע לאיחוד האמירויות".

הגנרל דמירי קרא עוד לחמאס לפתוח בחקירה סביב נושא זה וסביב חיסולים נוספים שאירעו בעבר. "עליהם לעדכן אותנו כיצד חוסלו סעיד סיאם (שר הפנים של ממשלת חמאס בעזה שחוסל במהלך מבצע 'עופרת יצוקה' – נ.י), עבד אל-עזיז אל-רנתיסי, איסמעיל אבו שנב ובכירי חמאס נוספים. הרי בכל המקרים הללו חמאס ניהל חקירות אודות נסיבות החיסולים – היכן תוצאות החקירות?".

לאחר שפורסם כי שני פלסטינים נעצרו במעורבות בחיסול אל-מבחוח וכי אחד מהם עובד כקצין בכוחות הביטחון פלסטינים, טען חמאס כי מדובר בבכיר ביטחוני העובד בארגון פתח. בפתח, מנגד, האשימו את חמאס וטענו כי מדובר בקצין במנגנוני הביטחון הכפופים לארגון. עד כה טרם פורסמו שמותיהם של הפלסטינים המעורבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully