וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: סגנו של לחיאני נתן רישיון עסק תמורת שוחד

איילה חננאל

17.2.2010 / 10:43

אורי בוסקילה, סגנו של ראש עיריית בת ים, נעצר בחשד לעבירות בתחום טוהר המידות. לפי החשד, הוא היה מעורב במעשי השחיתות שבהם חשוד שלומי לחיאני. מעצרו הוארך

המשטרה עצרה הלילה (רביעי) את אורי בוסקילה, סגנו של ראש עיריית בת ים שלומי לחיאני, בחשד לעבירות בתחום טוהר המידות. מעצרו של בוסקילה הוארך ביומיים בבית משפט השלום בראשון לציון. בנוסף למעצרו של בוסקילה, נעצרו אמש שני מעורבים נוספים בפרשה.

חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית חושדים כי בוסקילה היה מעורב במעשי השחיתות שבהן חשוד שלומי לחיאני. על פי החשד, בוסקילה העניק רישיון עסק לתחנת מוניות בעיר בתמורה לשוחד. המשטרה חושדת, שני העצורים הנוספים שילמו את השוחד כאשר אחד מהם היה אחראי על תיווך העסקה והשני על התשלום.

ראש עיריית בת ים נעצר לפני כחודש וחצי בחשד שניצל את מעמדו בעירייה ובוועדה המקומית לתכנון ולבנייה להשגת רווח כספי לו ולבני משפחתו.

בעקבות אופן מעצרו של לחיאני, לעיני בני משפחתו, נמתחה ביקורת על המשטרה. בעקבותיה, הודה מפכ"ל המשטרה, רב ניצב דודי כהן, במהלך דיון בוועדת הפנים של הכנסת כי "המעצר בוצע בניגוד למדיניות ובניגוד להנחיות. בסיטואציה שנוצרה הצוות לא מצא דרך טובה יותר לבצע את המעצר. זה גרם נזק גם לראש עיריית בת ים וגם למשטרה. היינו צריכים לגלות רגישות יתירה, אבל בסוף מבחן הראיות זה המבחן האמיתי".

עדכון ראשון: 08:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully