וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתננה לארץ חמש פעמים כדי לעסוק בזנות

איילה חננאל

17.2.2010 / 5:11

נתינה מרוסיה חשודה שהסתננה לישראל, גורשה והסתננה שוב לא פחות מחמש פעמים - במטרה לעבוד בזנות. בקרוב תגורש פעם נוספת, אך היא כבר הצהירה "אני עוד אחזור"

נתינה זרה מרוסיה חשודה שהסתננה לישראל לא פחות מחמש פעמים בחמש השנים האחרונות. האישה, כבת 40 , נתפסה על ידי צוות פקחי יחידת עוז ירושלים במודיעין. במנהלת ההגירה חושדים שהאישה מסתננת לישראל בכל פעם מחדש על מנת לעסוק בזנות במסווה של תיירות, תוך החלפת זהויות ושינוי המראה.

ליאור מזרחי, פקד בצוות עוז ירושלים סיפר כי "הפעם הראשונה שהגיעה לישראל הייתה בשנת 2005, אז נכנסה באשרת עבודה עד שגורשה. בשאר הפעמים הגיעה ארצה כתיירת בזהות שאולה ובאמצעות מסמכים מזויפים והצליחה להערים על המערכת כל פעם מחדש. פעם אחת אף הסתננה דרך הגבול ממצרים".

"בכל פעם שנכנסה ארצה שינתה החשודה זהות, כך שהמראה שלה שונה", הוסיף מזרחי. "היא שינתה צבע שיער, תסרוקות, ואפילו עשתה שימוש בעדשות מגע שיגרמו לענייה להיות כחולות. ובכל פעם שונתה התמונה במסמכים כך שתתאים לזהותה החדשה".

לטענת הנתינה הזרה, היא הגיעה ארצה על מנת לעבוד במשק בית. ברשותה נתפס סכום כסף גדול במוזמן והחשד הוא כי לא הרוויחה את הכסף בניקיון. כעת היא צפויה לעמוד להרחקה מישראל בפעם החמישית. בחקירתה סירבה האישה למסור דבר על מעשיה ורק אמרה שוב ושוב: "אני עוד אחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully