וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: אם תתקפו בביירות– נתקיף את ת"א

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

16.2.2010 / 21:16

מזכ"ל חיזבאללה איים כי כל פעולה צבאית של ישראל כנגד הארגון בלבנון תיענה בעין תחת עין. "לא רוצים מלחמה, אך אנו מעוניינים לנקום את מות מורנייה ונחושים להגן על ארצנו", אמר

מזכ"ל חיזבאללה, השייח' חסן נסראללה, איים אמש (שלישי) לתקוף את תל אביב אם ישראל תתקוף את לבנון. בנאום שנשא בביירות אמר: "אם תתקיפו את הדאחייה בביירות - נתקוף את תל אביב. אם תשמידו בניינים בדאחייה - נשמיד בניינים בתל אביב, אם תתקיפו את נמל התעופה בביירות - נתקיף את נמל התעופה בן גוריון, אם תתקיפו את נמלי לבנון - נפגיז את נמליכם, אם תתקיפו את תחנות הכוח והמפעלים שלנו - נתקיף את תחנות הכוח והמפעלים שלכם".

נסראללה נשא את הדברים בנאום וידאו שהועבר בשידור חי בלבנון, והוסיף: "כיום, לאחר שאיומיה לפגוע בחיזבאללה נכשלו, ישראל מאיימת להרוס את התשתיות בלבנון. אנחנו – העם, ההתנגדות והצבא בלבנון - מסוגלים להגן על ארצנו ואיננו זקוקים לאף אחד בעולם שיגן עלינו. בכוונתו לעמוד איתנים בפני האיום. לא נחשוש ולא ניסוג. איננו רוצים מלחמה ומעולם לא רצינו מלחמה, אולם אנחנו נחושים להגן על ארצנו".

בהתייחסו ליום השנה השני לחיסול בכיר הארגון עימאד מורנייה אמר נסראללה: "במהלך השנתיים האחרונות יכולנו לפגוע ביעדים צנועים, אולם לא תקפנו כי יש לנו מטרה אחרת. האויב שלנו חושש מאד. אנחנו אלו שנבחר את המועד, את המקום ואת היעד. ביום השנה למותו של עימאד, אני אומר לכם שמה שאנחנו רוצים הוא נקמה בסדר הגודל של מעמדו של עימאד מורנייה".

"לפני מספר ימים איים שר הביטחון אהוד ברק במלחמה על סוריה", הוסיף נסראללה. "ברגע שסוריה קיבלה את מסרי האיום, שר החוץ הסורי וואליד מועלם השיב להם. הדבר הזה היה מכוון ולא מקרי, אני סבור שמועלם לא השיב רק על דבריו של ברק אלא גם על מסרים נוספים שהגיעו לסוריה מישראל. אני בטוח גם שהישראלים והממשלות הערביות הופתעו מאד מהתגובה הסורית שהייתה ברורה וחדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully