וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ א-סנע: "סגן השר אילון חולה בנפשו"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

16.2.2010 / 19:44

חבר הכנסת טלב א-סנע תקף בחריפות את סגן שר החוץ דני אילון בעקבות דבריו נגד הח"כים הערבים. "הדבר הטוב ביותר עבור המדינה - שדני אילון יחזור למקום ממנו הגיע יחד עם ליברמן"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר. עריכה: לירז ליבנה)

בתגובה לדברי סגן שר החוץ דני אילון לפיהם חברי הכנסת הערבים הוכיחו לא פעם כי הם מייצגים את הפלסטינים ואף רוצים בהרס מדינת ישראל, אמר הערב (שלישי) ח"כ טלב א-סנע (רע"מ-תע"ל) לוואלה! חדשות כי מפלגתו של אילון, "ישראל ביתנו", "היא מפגע סביבתי ופוליטי המזהם את הכנסת ואת הממשלה". הוא הוסיף ואמר כי "אף אחד לא יצטער אם אילון יחזור למקום שממנו הגיע, והוא יכול לקחת את ליברמן איתו במסגרת מבצע אחד פלוס אחד. זו תהיה התרומה הטובה ביותר למדינה ולאזור".

"בן אדם יכול להיות לפעמים בריא בגופו אך חולה בנפשו", אמר ח"כ א-סנע על סגן שר החוץ. "שכן מחלת נפש נקבעת על פי התנהגות והתבטאות, ואלו מצביעות שהוא סובל מהפרעות. אני חושב שיש לתת לרופא הכנסת תפקיד נוסף, לא רק כשפונים אליו כשמרגישים לא בטוב אלא עליו לפנות למי שיש צורך לטפל בו. חולה נפש הרי אינו מודע למחלתו. אילון מסבך את ישראל ומרעיל את האווירה ואת היחסים בין הערבים ליהודים במדינה".

אילון נאם בוועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים ותקף את חברי הכנסת הערבים. "הם הוכיחו לא פעם כי הם מייצגים את הפלסטינים. מצד אחד הם רוצים להרוס את ישראל כמדינה ומצד שני הם רוצים מדינה פלסטינית". אילון אף הוסיף דוגמה ואמר בהתרסה כי "ח"כ ערבי שמייעץ לערפאת, זה כמו חבר קונגרס שייעץ לטליבן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully