וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בהארכת מעצר הנאשמים בהרג איציק מור

16.2.2010 / 12:25

עימות פרץ בין בני משפחתו וחבריו של מור לבין בני משפחותיהם של הנאשמים בהריגתו במהלך דיון בהארכת מעצרם. משמר ביהמ"ש הפריד בין המתעמתים

עימות התפתח היום (שלישי) במהלך הארכת מעצר של הנאשמים בהריגת החייל איציק מור אשר נערך בבית המשפט המחוזי בירושלים. העימות, בין בני משפחתו וחבריו של מור לבין בני משפחותיהם של הנאשמים, כלל דחיפות צעקות וקללות. משמר בתי המשפט נערך מבעוד מועד לדיון ומנע מהעימות לגלוש לפסים אלימים. בית המשפט האריך את מעצרם של שני הנאשמים נחום בן יצחק ואוהד דדון עד תום ההליכים. את דדון שלח בית המשפט למעצר בית, אך שחרורו יעוכב כדי לאפשר לפרקליטות לערער על ההחלטה.

כתב האישום נגד השניים הוגש בינואר והם מואשמים שהרגו את החייל יצחק מור מחוץ למועדון "ואן גוך" בדקירות סכין. בנוסף הם מואשמים שגרמו חבלה חמורה לבן דודו של מור, אבירן סוויסה. מכתב האישום עולה כי במהלך קטטה שהתפתחה בין השניים לבין מור מחוץ למועדון "ואן גוך" בירושלים באוקטובר אשתקד. אחד מהנאשמים דקר את מור בצווארו בסכין וגרם לחתך עמוק וכתוצאה מכך קרס מור במקום ומת מאיבוד דם תוך זמן קצר.

עוד עולה כי למקום הגיע בן דודו של מור, אבירן סוויסה, ובתגובה לדקירה התעמת עם הנאשמים. הוא הכה את דדון בראשו ובתגובה הכו הנאשמים את אבירן באגרופים ובעיטות ואחד הנאשמים דקר אותו בסכין בחזה, דקירה שחדרה לגופו ופגעה בריאה.

לאחר מכן ברחו השניים מהמקום ונמלטו חזרה למעלה אדומים. בדרך נפטרו מהסכין שבאמצעותה בוצעו הדקירות ובהמשך נפטרו גם מבגדיהם המגואלים בדם. כל זאת, כך לפי כתב האישום, על מנת להסתיר את מעשיהם ולהקשות על גילוים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully