וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניפי דיסקונט בירושלים ובדרום יושבתו היום

חיים ביאור

16.2.2010 / 19:39

מטרת העיצומים: להביא לצמצום השימוש בעובדי מיקור-חוץ. ועד העובדים בבנק: "הנהלת דיסקונט היא אוסף של אנשים העוסקים בצביעת מצנחים בצבע זהוב"

עובדי בנק דיסקונט ישביתו היום (רביעי) את כל סניפי הבנק במרחב ירושלים וכן במרחב הדרום – זאת לאחר שפגישת המשא ומתן בינם לבין הנהלת הבנק שהתקיימה מוקדם יותר היום לא הניבה הסכמה בין הצדדים.

העובדים מוחים על העברת חלק מהפעילויות והתפקידים בבנק למתכונת של מיקור חוץ (אאוט-סורסינג), ובשל כך הודיעו כי החל ממחר יפתחו בעיצומים ברחבי הארץ עד ליישוב הסוגיה. בשלב הראשון ישביתו העובדים את הפעילות בירושלים ובדרום אך מהועד נמסר כי בכל יום תתקבל החלטה באשר לאזור גיאוגרפי אחר בו יסגרו הסניפים. פגישת משא ומתן נוספת בין העובדים להנהלה נקבעה למחר.

"הנהלת בנק דיסקונט היא אוסף של אנשים העסוקים בעיקר בשלושה דברים: 1. צביעת מצנחים, בדרך כלל בצבע זהוב. 2. יצירת תדמית מהוגנת, כשבפועל הסכמים אינם שווים את הנייר עליהם הם חתומים. 3. שימוש וניצול ציני של עובדי הבנק שאינם ממקבלים הגנה מהוועד" - כך נאמר באיגרת ששיגר היום ועד עובדי דיסקונט לעובדי הבנק.

באיגרת אומר הוועד, בראשו עומד ריקי בכר, כי הנהלת הבנק מעסיקה עובדי מיקור חוץ (out sourcing), "שזו הדרך לסדר ג'ובים לחברים ולהשתלט על עמדות מפתח על חשבון העובדים חברי הוועד, תוך שימוש פרוע וחסר מעצורים בכספי הבנק".

הוועד טוען באיגרת כי הסכם בבנק, אם הוא קיים, "אינו שווה את הדיו של העט איתה חתמה הנהלת הבנק, שכן הסכמים היא אינה מכבדת". עוד טוען הוועד כי הנהלת הבנק איבדה את השליטה בכל הקשור למשאב האנושי ומתייחסת למרבית העובדים כאל משאבים מתכלים. ההנחיות לגיוס או שחרור העובדים הן לא מקצועיות ולעתים נדמה שהבנק מתנהל כרפובליקת בננות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully