וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שירת הסטיקר": העוצר יוסר כששליט ישוחרר

רמי שני

16.2.2010 / 9:04

פעילים למען גלעד שליט הדביקו על כ-80 משאיות אספקה שנכנסו לעזה סטיקרים המופנים לתושבי הרצועה. על המדבקות נכתב שהעוצר "אינו מאללה", והוא יוסר כשגלעד ישוחרר

פעילים למען שחרורו של גלעד שליט החלו הבוקר (שלישי) להדביק מדבקות על מטענים המועברים דרך מסוף כרם שלום לרצועת עזה הקוראים לשחרור שליט. 20 מהפעילים הצטיידו במדבקות רבות עליהן נכתב בין היתר – "העוצר על הרצועה אינו מאללה, אם גלעד ישוחרר העוצר יוסר". הפעילים הדביקו את הסטיקרים על המטען שמועבר בעזרת 80 משאיות לרצועה.

יו"ר אגף המשימות בתנועה הקיבוצית יואל מרשק אמר בתחילת המבצע שבכוונת המטה להשבת שליט לנקוט בכל דרך אפשרית כדי להביא לשחרורו, "הפעילות נועדה להזכיר לתושבי עזה שהם אחראים לגורלו של שליט בדיוק כמו הנהגת החמאס ועליהם מוטלת החובה ללחוץ על הנהגתם כדי להביא לשחרורו".

כמה מאות פעילים למען שחרור שליט ערכו בערב שישי קבלת שבת מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה. המפגינים מחו על הקיפאון במשא ומתן לשחרורו של שליט הנמצא 1332 ימים בשבי חמאס.

"הזחיחות של נתניהו הובילה לקיפאון במשא ומתן. נזכיר לו את האחריות לגורלו של שליט. החלטנו לחזור לקדמת הבמה ולנסות ללחוץ על המנהיגים כאן ובעזה, כדי שהעסקה תצא אל הפועל", אמרו הפעילים.

  • עוד באותו נושא:
  • גלעד שליט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully