וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצה לנקום במועדון וניסה להציתו

גלעד גרוסמן

15.2.2010 / 15:11

מוגס ברהנה בן 26 מואשם כי לאחר שהוצא ממועדון תל אביבי כשהוא שרוי בגילופין - חזר למקום עם בקבוק תבערה וביקש להצית את המקום על יושביו בעת מסיבה

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (שני) כתב אישום נגד מוגס ברהנה, בן 26, בגין ניסיון הצתה של מועדון לילה הומה אדם לפני כשבוע וחצי באמצעות השלכת בקבוק תבערה לעבר המקום. ברהנה נאשם גם בהפרת הוראה חוקית, מכיוון שבזמן האירוע היה אמור להיות במעצר בית מכיוון שמתנהל נגדו משפט בגין עבירות איומים, החזקת סכין ועבירות רכוש.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אווקה זנה מפרקליטות מחוז תל אביב, ברהנה בילה במועדון ה-VOX בתל אביב. בסביבות השעה 03:30 הוציאו אותו המאבטחים מהמועדון לאחר שנתפס בשירותי הנשים כשהוא בגילופין ומכנסיו מופשלים.

הוא ניסה להיכנס שוב לתוך המועדון, אולם המאבטחים מנעו זאת ממנו. אז, נטען בכתב האישום, עזב ברהנה את המועדון כשהוא מאיים על המאבטחים: "אתם לא מכניסים אותי - אני אראה לכם, אני אשרוף אתכם".

בכתב האישום נטען כי כחצי שעה לאחר שעזב את המועדון, שב הנאשם למקום כשבידו בקבוק בירה ובתוכו בנזין ופתיל בוער יוצא מהבקבוק. המאבטחים ניגשו אל ברהנה וניסו להרגיעו, אולם הוא המשיך לאיים עליהם ואמר: "ככה אתם מוציאים אנשים, אני אראה לכם".

המאבטחים הבחינו ברכב משטרתי שהגיע לאזור, והזעיקו את השוטרים שיבואו לסייע להם לתפוס את הנאשם בטרם ישליך את בקבוק התבערה לעבר המועדון. אחד השוטרים החל לרדוף אחר ברהנה, שניסה להימלט מהמקום, ועצר אותו.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של ברהנה עד תום ההליכים המשפטיים נגדו: "אלמלא הבחינו המאבטחים במשיב במרחק מה מהמועדון, אין לדעת איזה אסון נוראי יכולה היה להיגרם על ידי המשיב", נכתב בבקשת המעצר.

בחקירתו במשטרה הכחיש ברהנה כי ניסה להצית את המועדון או שהחזיק את בקבוק התבערה. לטענתו, "לאחר שהוצאתי מהמועדון מספר בחורים ניסו לשכנע את המאבטחים להכניס אותי וכך נשפך עליי דלק".

  • עוד באותו נושא:
  • הצתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully