וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים התעצלו - וחנקו למוות את החשוד

שני שוטרים בעיר אוליינובסק שברוסיה מואשמים ברצח עובד רכבת. בחקירה התברר כי השניים התעצלו למלא דו"ח מעצר בתחנת המשטרה והחליטו להעלים את הראיות, את כל הראיות

שניים משוטרי העיר הרוסית אוליינובסק נאשמים ברצח עובד רכבת. המניע: עצלנות ועייפות. בתום החקירה נקבע כי שני השוטרים חנקו למוות את עובד הרכבת מפני שהיו עייפים מכדי להסיע אותו לתחנת המשטרה ולמלא דו"ח מעצר.

עובד הרכבת, שחזר הביתה לאחר משמרת לילה, פגש בדרכו את שני השוטרים, שהחליטו לעכב אותו בטענה שהיה שיכור. השוטרים העייפים, סרגיי סבייטוב ו-וצ'יסלב ירשוב, החליטו במהלך הנסיעה לתחנה שאין להם כוח למלא דו"ח מעצר, ולכן העדיפו להוריד את העצור מהרכב באזור של מוסכים נטושים. כשעובד הרכבת התרעם על היחס, ודרש שלפחות יסיעו אותו בחזרה למקום בו נעצר, החליטו שני השוטרים ללמד אותו לקח.

במהלך החקירה נמסרו שתי גרסאות סותרות, האחת של השוטרים הנאשמים והשנייה של הפרקליטות. לטענת השוטרים, הם אמנם הכו את הקורבן, אך השאירו אותו חי בשטח. הטענה של הפרקליטות היא שהשניים הכו אותו, חנקו אותו למוות ואף ניסו להחביא את הגופה בבור מים סמוך לאחד המוסכים. לאחר מכן הגופה נמצאה, ונחשפו גם עדי ראייה שסיפרו כי השניים אספו את עובד הרכבת מהרחוב. כעת מואשם אחד השוטרים בניצול לרעה של סמכויותיו תוך שימוש באלימות, ואילו השני ברצח.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully