וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקשוקה עם סוכר: פשרה בין רוזנטל לעופר

הילה רז

15.2.2010 / 12:08

עידן עופר ומיקי רוזנטל הגיעו להסדר בתיווכו של מוטי קירשנבאום. משפחת עופר משכה את התביעה בסך 3.5 מיליון שקל שהגישה כנגד יוצר הסרט לפני כחצי שנה

עידן עופר ומיקי רוזנטל הגיעו להסדר בתיווכו של מוטי קירשנבאום, בנוגע לתביעה שהגישה החברה לישראל שבבעלות משפחת עופר, נגד בימאי הסרט "שיטת השקשוקה". לפי ההסכמה משפחת עופר משכה את התביעה האחרונה שהגישה נגד רוזנטל.

בתביעה המתוקנת טענו עידן עופר והחברה לישראל כנגד הפרשנות שהעניק רוזנטל בסרטו לפסק הדין של בג"ץ מ-2005, שדחה את העתירה שהגישה התנועה לאיכות השלטון נגד הסכם בזן. בהסכם התחייבה המדינה לשלם לחברה לישראל יותר מחצי מיליארד שקל תמורת חלקה בבתי הזיקוק בחיפה. עופר טען כי דבריו של רוזנטל בסרט אינם תואמים את פסק הדין של בג"ץ, ומכפישים את משפחת עופר והחברה לישראל.

עופר ציין עוד כי הוא שומר על זכותו לתבוע בנפרד את רוזנטל בשל דברי דיבה אחרים שהוציאו נגדו לטענתו, וכן לתבוע אותם במדינות שונות בשל פרסום והפצת הסרט מחוץ לישראל. לטענת עופר, עקב הפרסומים נגרם לו, לחברה לישראל ולשמם הטוב נזק אדיר. בעקבות פרסום הסרט בערוץ הראשון תיקן עופר את תביעתו פעם נוספת בשל נזקים לכאורה שגרם לו השידור בערוץ הציבורי.

לפי ההסכמה שגובשה היום באמצעות המגשר מוטי קירשנבאום, הוסכם כי משפחת עופר תמשוך את התביעה ורוזנטל לא יתנצל על דבר. רוזנטל לא יקבל החזר הוצאות משפט, כדי שלא ייראה כאילו משפחת עופר שילמה לו בעבור משהו. עופר מיוצג ע"י עו"ד צבי גלמן ממשרד אריאל שמר ושות'. רוזנטל מיוצג ע"י עו"ד רונאל פישר ממשרד פישר נרי ושות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully