וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבל לחברי העבודה: "החרבתם לי את המפלגה"

15.2.2010 / 10:52

ח"כ כבל הגיש מכתב בו הוא תוקף את חברי מפלגתו ומאשים אותם בשיתוף פעולה עם הימין. "אם לא תצליחו במאבק - פירשו מהממשלה מיידית"

"כואב לי, שרים וסגנים. החרבתם לי את המפלגה". כך אמר היום ח"כ איתן כבל (העבודה) במכתב שהגיש לחברי מפלגתו לרגל ציון שנה לממשלה. במכתבו חושף כבל מעט מרוח הדברים במפלגה, בעודו תוקף את חבריו ומאשים אותם בשתיקה. "אתם עדים מדי שבוע לעוולות המנוגדות לחלוטין לעמדותיה של מפלגת העבודה, אולם אתם שותקים. הכיסא, הוכחתם שוב ושוב השנה, חשוב לאין שיעור מהמצפון".

כבל מאשים את חבריו בשיתוף פעולה עם הימין אשר לדבריו "נותן יד להרס שיטתי של כל חלקה טובה במדינה", וקורא להם להוכיח שנותרה בהם מידה של הגינות ויושרה. "מצאו נושא אחד והילחמו עליו. אם לא תצליחו במאבק פירשו מהממשלה מיידית. סורו מדרככם הרעה ושובו הביתה", אמר.

במכתבו כבל מתייחס גם לפרישתם של חברי הכנסת יולי תמיר ואופיר פינס, לאחר שלדבריו "לא יכלו לשאת עוד את ריחה המבאיש של בגידתכם בערכי המפלגה". "חברתם לממשלה המנופחת ביותר בהיסטוריה, על חשבון משלם המיסים", כתב בעודו פורט את עוולות מפלגתו, מחוק המקרקעין שהעביר אדמות לאום לטייקונים דרך בזבוזי הממשלה שלא לצורך ועד לתמיכה בהפיכת התנחלויות לאזור פיתוח א'. כמו כן תקף כבל את שתיקת חבריו לנוכח פעולות שר החוץ אביגדור ליברמן שלדבריו "רומס את שמה הטוב של ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully