וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרה לישראלים: לא לנסוע לסיני בפסח

14.2.2010 / 16:07

מחשש לניסיונות חטיפה, פרסם המטה ללוחמה בטרור אזהרת מסע לקראת חג הפסח. בין היעדים שרצוי לא להגיע אליהם: חצי האי סיני, ירדן וחבל קשמיר שבצפון הודו

המטה ללוחמה בטרור פרסם היום (ראשון) אזהרת מסע למספר יעדים בעולם לקראת עונת נסיעות לחו"ל שצפויה להגיע עם ליל הסדר. במטה מזהירים מפני איומים של גורמים אנטי ישראליים לחטוף ישראלים בחו"ל או לפגוע בהם, במיוחד אנשי עסקים אשר מקיימים קשרים עם גורמים במדינות מוסלמיות.

"חיזבאללה מאשים שוב ושוב את ישראל במותו של עימאד מורנייה מלפני שנתיים", מסרו גורמים בכירים במטה, "ואירן מאשימה את ישראל במותו של מומחה הגרעין בטהרן. האשמות אלו מחריפות את איומי הטרור על ישראלים בחו"ל".

משום כך, המטה פרסם גם השנה רשימת המלצות מעודכנת. בין אזהרות המטה, הנוסע הישראלי בחו"ל מתבקש להיות ערני כלפי תופעות חריגות, להימנע לחלוטין מלבקר במדינות שעליהן חלה אזהרת המסע, לדחות הצעות מפתות ובלתי צפויות ולסרב לקבל מתנות מגורמים בלתי מוכרים. בהודעתו הוסיף המטה כי היה ונקבעה פגישה ביעד חשוד, יש להקפיד ולהגיע אליה עם בני לוויה אמינים.

יעדי המוקד בחו"ל אשר מהווים איום קונקרטי גבוה במיוחד, לבד ממדינות אויב, הן חבל קשמיר שבצפון הודו, האי מינדנאו שבדרום הפיליפינים, צ'צ'ניה ברוסיה וחצי האי סיני. בנוסף, נקראים הישראלים לדחות ביקורים לא נחוצים ולא חיוניים למדינות כגון בנגלדש, קניה, טג'יקיסטן וניגריה, זאת בשל איום פוטנציאלי מתמשך לפגיעה בישראלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully