וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בסרט עג'מי התלונן: שוטרים תקפו אותי

איילה חננאל

14.2.2010 / 15:52

טוני קובטי, אחיו של במאי הסרט המועמד לפרס האוסקר בקטגוריית הסרט הזר, הגיש תלונה במח"ש, לפיה שוטרים הפעילו כוח בלתי סביר בעת שעצרו אותו ואת אחיו ג'יראס

ג'יראס וטוני קובטי, אחיו של במאי הסרט "עג'מי" שנעצרו לפני שבוע בחשד שהפריעו לשוטרים במילוי תפקידם, הגישו היום (ראשון) תלונה במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) נגד השוטרים שהיו מעורבים במעצרם. לדברי האחים, שאחד מהם גם שיחק בסרט, השוטרים הפגינו כוח בלתי סביר ועשו שימוש בגז מדמיע בעת מעצרם.

פרקליטם של האחים קובטי, עורך הדין גיורא זילברשטיין, אמר כי הוא "מקווה שמח"ש יחקרו את התלונה באופן רציני ביותר, ואם יימצא שהופעל כוח בלתי סביר על ידי השוטרים, שימוצה עמם הדין והצדק ייצא לאור".

זילברשטיין אמר עם מעצרם כי לשניים אין עבר פלילי ושהמעצר "משקף את המציאות ביפו". הם נעצרו לאחר שניסו למנוע משוטרים לעצור קבוצה של ילדים שנחשדו בהחבאת סם.

אחד האחים, טוני, גילם ב"עג'מי" סוחר סמים ובסצנות שבהן הוא משתתף נראה מתמודד מול כוחות המשטרה בשכונה היפואית. אמש, כך נראה, הפך הסרט למציאות בעת מעצרו. בשעות אחר הצהרים הגיעו שוטרי מרחב יפתח לשכונת עג'מי בה מתגורר קובטי ופנו לעצור מספר ילדים בחשד שאלה קוברים באדמה חומר החשוד כסם. למקום הגיעו קובטי יחד עם אחיו וניסה כאמור למנוע את מעצר הילדים.

  • עוד באותו נושא:
  • עג'מי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully