וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התעלל מינית בקטין שאימץ בביתו

14.2.2010 / 14:30

כתב אישום שהוגש לביהמ"ש, מגולל מסכת של התעללות מינית שעבר קטין ממרכז הארץ. הנאשם נטל את הילד תחת חסותו מאז שהיה בן 6 ולאחר מכן ביצע בו מעשי סדום ומעשים מגונים

כתב אישום בגין ביצוע מעשה סדום ומעשה מגונה, תקיפה בנסיבות מחמירות ואיומים על קטין הוגש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה נגד תושב מרכז הארץ. הקטין, כיום בן 12, אף עבר התעללות מינית על ידי אמו במועד אחר. בנוסף לכך, עצרה המשטרה מדריך בפנימייה בה שהה הקטין, בחשד שגם הוא ביצע בו מעשי סדום.

לפי כתב האישום, במהלך שנת 2003 התגורר הקטין בבית משפחתו של הגבר במסגרת "אומנה יומית", אז ביצע בו אב המשפחה את המעשים המדוברים. "במועדים שונים במהלך השנה נהג הנאשם לצפות בסרטים פורנוגרפיים בביתו ולהראותם לקטין, תוך שהוא מנשק אותו ונוגע בגופו ובאיבר מינו", נכתב באישום. כמו כן, מתוארת מסכת התעללויות מיניות שביצע הנאשם בקטין, בכללם כפיית מין אוראלי.

בין השנים 2003-2005 שימשה אשתו של הנאשם כ"סומכת" מטעם שירותי הרווחה במשפחת הקטין, וזאת בשל "תפקודם הלקוי של הוריו". בשנת 2006 עברה המשפחה להתגורר ביישוב בדרום הארץ והקטין עבר להתגורר בפנימייה. שנה לאחר מכן התגרשו הוריו של הקטין ובכתב האישום מתואר כי בעת שביקר בבית אמו, "נפל הקורבן להתעללות מינית מצד אמו", שהורשעה בכך ומרצה עונש מאסר.

במהלך 2008 הועבר הקטין מהפנימייה לטיפולו הבלעדי של אביו ובינואר אשתקד הועבר הקורבן שוב לביתו של משפחת הגבר שהטרידו עוד בשנת 2003. מכתב האישום עולה כי במהלך התקופה השנייה, נהג הנאשם לבצע בקטין מעשי סדום, "לעיתים תוך שהוא מכה אותו כשהיה מנסה להתנגד למעשים". לכל אורך ההתעללות וביצוע מעשי הסדום, איים הנאשם על הקטין כי יחזירו לחזקת אביו אם יתנגד למעשיו. משאמר הקטין כי הוא מעדיף לשוב לאביו, כפה הגבר על הקטין את רצונותיו.

במקרה נוסף שאירע בשנה שעברה, ניסה הגבר לקיים יחסי מין עם הקטין שסרב בתוקף להצעה. הגבר תקף את הקטין ובניסיון להתנגד למעשיו של הנאשם החל הקטין לצעוק. "מה אתה צורח?! אם מישהו ידע מזה אני אהרוג אותך", ענה לו התוקף. הקטין ניסה להתנגד למעשיו של הנאשם "אשר הסבו לו כאב עז", אז הכה אותו הגבר ושוב איים עליו: "אתה לא תישאר אצלנו, אתה תהיה במרכז חירום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully