וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה רטובה: ערבייה שפכה מים על ח"כ בן ארי

איילה חננאל ופנחס וולף

13.2.2010 / 21:32

חבר הכנסת מהאיחוד הלאומי התארח בבית משפחה יהודית במתחם שמעון הצדיק במזרח ירושלים, ובצאתו מהמקום קיללה אותו אחת התושבות ושפכה עליו כוס מים. בן ארי: "היום זה מים, מחר זו חומצה. לנהוג בתקיפות כלפי הפורעים"

חבר הכנסת מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) הותקף הערב (שבת) על ידי אישה ממזרח ירושלים, ששפכה עליו מים סמוך לקבר שמעון הצדיק בעיר. האישה נמלטה מהמקום.

בן ארי התארח בשבת בבית משפחה במתחם שמעון הצדיק במזרח ירושלים. מקורביו אמרו לוואלה! חדשות כי לפני כניסת השבת, תושבים מקומיים איימו לפגוע בו, ועד צאת השבת הוא אובטח על ידי כוח משטרתי.

לאחר צאת השבת, בן ארי עזב את בית המשפחה היהודית מתוך כוונה לשוב לביתו בקרני שומרון. הוא עשה את דרכו, יחד עם ילדיו, למכוניתו, ותושבת המקום התקרבה לעברו, קיללה אותו ושפכה עליו כוס מים. בן ארי החל לרדוף אחריה, אך היא נמלטה לתוך בית. שוטרים שהגיעו למקום גבו תלונה מבן ארי ומחר הוא יגיע לתחנת המשטרה כדי למסור את עדותו.

בן ארי מסר בתגובה לאירוע כי, "היום זה מים, מחר זו חומצה. משטרת ירושלים חייבת להתנהג בתקיפות כלפי הפורעים שממררים את החיים לתושבי שכונת הצדיק".

חבר הכנסת משה (מוץ) מטלון (ישראל ביתנו) אמר בתגובה, כי "מים חמים על חבר כנסת הם לא פחות חמורים מנעל על שופטת או כוס תה על חברת כנסת מהשמאל .דמם של חברי כנסת אינם הפקר, ויש לנקוט ביד קשה נגד מי שאיים על ח"כ בן ארי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully