וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: איש עסקים תקף את אשתו בפטיש

גלעד גרוסמן

13.2.2010 / 21:00

תושב ארסוף, בן 45, מואשם כי תקף את אשתו ואיים על חייה, לאחר שביקשה לסיים את יחסיה עמו. בין השאר נטען בכתב האישום כי הוא כיוון אקדח לראשה, היכה אותה בפטיש ונשך את ציפורניה

לבית משפט השלום בנתניה הוגש באחרונה כתב אישום נגד איש עסקים בן 45 מארסוף, הנאשם שחתך את אשתו בידה ואיים עליה פעמים רבות, לרבות באמצעות אקדח. סעיפי האישום המיוחסים לו הם חבלה, תקיפה ואיומים.

לפי כתב האישום, לפני כשנה וחצי, לאחר שהאישה ביקשה לסיים את יחסיה עם הנאשם, הוא משך את תיקה האישי, ולאחר שהרצועה נכרכה סביב ידה, הוא גרר אותה סביב ביתם. כשהיא נמלטה ממנו הוא רדף אחריה וחתך את אחת מאצבעותיה בסכין.

במקרה אחר הוא נאשם שאיים על אשתו באמצעות אקדח, אותו כיוון לראשה, ואמר לה "את חייבת לעשות מה שאני אומר לך". בנוסף, הוא איים לפגוע בה ובבני משפחתה אם תעז לספר על מעשיו ואיים להעביר חוט חשמל דרך אוזניה. הוא סיפר לה שלימדו אותו לחקור תוך כדי עינוי כדי להפחידה, ובמספר מקרים תלש שערות מראשה, גרר אותה בשערותיה, הצמיד אותה בכוח לקיר, היכה אותה בפטיש סמוך לראשה ונשך את ציפורניה עד שדיממה.

לפי כתב האישום, לפני כשבוע וחצי, במהלך ויכוח סתמי בין בני הזוג, הורה הנאשם לאשתו לעזוב את הבית, ואמר לה: "עדיף עכשיו אחרת את תצטערי על כך". האישה עזבה את הדירה יחד עם בתם בת החודשיים של בני הזוג וניסתה לגשת לרכבה, אולם הנאשם תלש את חוטי קודן הרכב ואמר לה לתת לו את התינוקת. היא נמלטה ממנו והוא רדף אחריה עד שער הכניסה ליישוב, שם אמר לה שיידאג ששוטרים יקחו ממנה את התינוקת.

  • עוד באותו נושא:
  • ארסוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully