וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניה לתקשורת בעזה: "אל תפרסמו קלטת המין"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

13.2.2010 / 11:24

איסמעיל הניה הורה לכלי התקשורת בעזה לא לפרסם את קלטת הווידיאו בה נראה ראש לשכתו של אבו מאזן במצב אינטימי עם אישה. בפתח ברכו על החלטת הניה

ראש ממשלת חמאס ברצועת עזה, איסמעיל הניה, הורה לכלי התקשורת בעזה שלא לפרסם את קלטת הווידאו שבו נראה ראש לשכתו של אבו מאזן, רפיק אל-חוסייני, במצב אינטימי עם אישה. כך דיווח הבוקר (שבת) העיתון "א-שרק אל-אווסט" הרואה אור בלונדון. על פי הדיווח, כלי התקשורת הכפופים לחמאס, כגון תחנת הטלוויזיה "אל-אקצא", והעיתונים "א-ריסאלה" ו-"פלסטין", נמנעו מפרסום הקלטת המביכה.

השבוע חשף הממונה לשעבר על המלחמה בשחיתות במנגנון המודיעין הפלסטיני, פהמי שבאנה, מסמכים וצילומים שמהם עולה כי בכירים ברשות שלשלו לכיסם מיליוני דולרים מכספים שנתרמו לרשות ממדינות אירופה. בנוסף הוצגה קלטת וידאו שבה נראה אל-חוסייני, כשהוא מקיים "ראיון עבודה" בחדר המיטות עם מזכירה מיועדת ומכפיש את אבו מאזן ואת יו"ר הרשות לשעבר יאסר ערפאת.

בארגון פתח, בו חברים אבו מאזן וראש לשכתו אל-חוסייני, ברכו על החלטתו של איסמעיל הניה שלא לשדר את הקלטת. אחראי תיק ירושלים בארגון, חאתם עבד אל-קאדר, אמר כי ההחלטה "הנבונה" התקבלה על ידי "אדם אחראי", שכן "שידור הקלטת, שהוצגה בכלי התקשורת הישראלים, פוגע באינטרס העליון של העם הפלסטיני ובסיכויים לחתום על הסכם פיוס פנים-פלסטיני".

בחמאס אמנם נמנעו משידור הקלטת בכלי התקשורת הכפופים לארגון מטעמי שמירה על המוסר, אך בארגון לא שכחו לעקוץ את מנהיגי פתח שנתפסו בקלקלתם. לאחר פרסום פרשת השחיתות והמין לפני מספר ימים קרא הארגון לפתח להקיא מקרבו את כל המושחתים. בהודעה שפרסם, הזהיר חמאס כי ישראל עלולה לנצל את הפרשות הללו "כדי לסחוט את הרשות ולדרוש ממנה לשוב לשולחן המשא ומתן ללא תנאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully