וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכל ניסיון פיגוע סמוך למחסום כיסופים

12.2.2010 / 10:22

כוח צה"ל זיהה מספר חמושים פלסטינים כשהם מתקרבים לגדר ומניחים מטען נפץ בסמוך אליה. הכוח ירה לעברם אך החמושים הצליחו להימלט מהמקום

כוח של צה"ל סיכל הבוקר (שישי) ניסיון להנחת מטעני חבלה צפונית לאזור כיסופים סמוך לרצועת עזה. הכוח זיהה ארבעה חמושים פלסטינים מתקרבים לגדר ומניחים מטען נפץ סמוך אליה. הכוח ירה לעברם ירי מנשק קל וירי מרגמות ובאזור התפתחו חילופי אש. למקום הוזנק בנוסף מסוק קרב שפתח באש לעבר החמושים, אולם המחבלים הצליחו להימלט. מדובר צה"ל נמסר כי לא היו נפגעים לכוחותינו ולא נגרם נזק.

אתמול תקף חיל האוויר במזרח רצעות עזה, בתגובה לאש שנורתה לעבר חיילים על גדר המערכת בצפון-מרכז רצועת עזה. החיילים לא נפגעו. מקורות פלסטינים דיווחו על פיצוץ גדול במרכז רצועת עזה ליד מעבר קרני וכי במקום ישנו הרוג ומספר פצועים. ההרוג השתייך לג'יהאד האיסלמי. בצה"ל טוענים כי הוא היה מעורב בירי רקטות לעבר ישראל בחודשיים האחרונים.

בנוסף הותר אתמול לפרסום כי בפעילות שירות הביטחון הכללי בשיתוף עם כוח צה"ל סוכל בדצמבר ניסיון של חמאס לחטוף חייל ישראל לצרכי מיקוח. לפי החשד העצורים תכננו גם לבצע פיגועי מטען בישראל. הסיכול בוצע בעקבות מעצרם של פעילי חמאס מרצועת עזה, שנתפסו בגבול. הפעילים ניסו להחדיר לארץ מטעני חבלה, אקדח, משתיק קול וכסף מזויף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully