וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקניה חוששים: "הג'יהאד משתלט על אפריקה"

פנחס וולף

11.2.2010 / 18:59

השר הקנייתי לביטחון פנים, ג'ורג' סאיתותי, מציע לישראל עסקה: "עזרו לנו במלחמה מול ארגון אל-קאעדה, ואנו נעזור לכם עם בעיית המסתננים"

השר לביטחון פנים של קניה, ג'ורג' סאיתותי, נפגש היום (חמישי) עם השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ'. במהלך הפגישה התייחס השר הקנייתי למאבק בטרור ביבשת השחורה."אני אומר לך באופן ברור - הג'יהאד משתלט על סומליה, מאיים להשתלט על קניה ואז על כל אפריקה".

"אין מנוסים מכם בפעילות כנגד טרור פנימי", הוסיף. "אני מבקש שתעזרו לנו בנושא. בידע, בהכשרות. אני מבטיח שנעזור לכם בכל הקשור למסתננים. יש לנו ידע רב ואנחנו מצליחים לעצור את התופעה באופן טוב יחסי מהגבול הסומלי".

השניים שוחחו גם על האיום האירני. אהרונוביץ' הזהיר כי "לא רחוק, יושב לו אחמדינג'ד ומאיים על השמדת עם שכבר חווה שואה בימיו. אסור לנו לסבול מצב שכזה ואכן לא נסבול אותו".

סאיתותי השיב כי "כמדינה ידידותית לכם, אני אומר כי לא נסבול את ההצהרות האירניות להשמדת ישראל". סאיתותי אף שיבח את הסיוע של ישראל בהאיטי, והציע לשתף פעולה בין שתי המדינות בהתמודדות עם אסונות טבע. השניים דנו גם במודל לגדר בגבול הדרומי של השר אהרונוביץ', וכן בהקמת צוותים משותפים למלחמה בפשע המאורגן ובאימוץ פרויקט "עיר ללא אלימות" בקניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully