וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ולבני נועדו בצל נסיון פילוג קדימה

11.2.2010 / 18:07

אחרי הדיווח על מגעים עם ח"כ מופז להקמת 'מסלול עוקף לבני', ראש הממשלה נתניהו מקיים עם יו"ר האופוזיציה "פגישת עדכון מדינית". למרות הערכות מוקדמות, השנים דנו "רק בנושאים ביטחוניים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (חמישי) עם יו"ר האופוזיציה ציפי לבני בקריה בתל אביב. הפגישה המוגדרת באופן רשמי כפגישת עדכון מדינית חודשית, מתרחשת על רקע דיווחים על מגעים בין אנשי נתניהו לאנשיו של ח"כ שאול מופז, בנוגע להקמת "מסלול עוקף לבני". למרות שלפני הפגישה היו הערכות כי הנושאים הפוליטים יעלו בפגישה, עם סיומה מיהרו בלשכות נתניהו ולבני להבהיר כי הם דנו "רק בנושאים ביטחוניים".

מקורבי מופז אישרו הבוקר כי בשלושת השבועות האחרונים הועברו אליו מסרים ישירים מאנשי נתניהו, בניסיון להביא את סיעת קדימה להצטרף לממשלה, מאחורי גבה של יו"ר המפלגה ציפי לבני. המקורבים אמרו ש"מופז שומע את הדברים, אך הוא מתכוון למצות את ההליכים בתוך קדימה וכל הצעה תובא לאישור מוסדות התנועה".

בחודש שעבר, קרא מופז לקיים פריימריז לראשות המפלגה בתוך שלושה חודשים. במסגרת תדרוך עיתונאים האשים מופז את לבני בכך שהיא "גורמת נזק לקדימה ולמדינה" ואמר כי קדימה "סובלת ממנגנון שהוא קופסה שחורה ותקנון דרקוני", מה שמוביל לדבריו לחוסר יכולת של החברים להשפיע. "אני קורא תיגר באופן דמוקרטי ומבקש שזה יהיה בשלושה החודשים הקרובים" אמר אז מספר 2 במפלגה. "אני עמדתי במבחן. אם את תנוצחי, אני מצפה שתישארי בקדימה", הצהיר.

בשיחות סגורות שקיים עם חברי הסיעה דווח כי מופז תקף את יו"ר המפלגה ואמר "ציפי לבני פוחדת. היא מגיבה בצורה היסטרית ופחדנית לדרישה דמוקרטית". דבריו נאמרו על רקע דיווחים, לפיהם לבני מסרבת להיענות לדרישתו להקדמת הפריימריז לראשות קדימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully