וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרדים יידו אבנים לעבר אוטובוסים בירושלים

איילה חננאל

11.2.2010 / 18:00

עשרות חרדים חסמו כבישים בשכונת מאה שערים ויידו אבנים לעבר כלי רכב במחאה על הארכת מעצר של צעיר חרדי. כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו את הרחובות לתנועה

חרדים יידו הערב (חמישי) אבנים וחסמו כבישים בשכונת מאה שערים בירושלים. המהומות פרצו בעקבות הארכת מעצר של צעיר חרדי שנעצר בחשד להפרות סדר. החרדים התגודדו בשכונת מאה שערים והחלו ליידות אבנים לעבר אוטובוסים ברחוב שבטי ישראל, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. הרחובות המובילים לכיכר השבת נסגרו לתנועה למשך כחצי שעה וכאשר הגיעו למקום כוחות משטרה הם פתחו את הצירים לתנועה. המפגינים החרדים עומדים כעת על המדרכה ברחובות הסמוכים.

בשבועות האחרונים אירעו מספר הפגנות מצד החרדים בבירה. לפני כשבוע עשרות חרדים חטפו גופה של צעירה בת 28 שנמצאה כשהיא ללא רוח חיים בבניין מגורים נטוש בעיר. מספר תושבים חרדים תקפו את השוטרים שהגיעו למקום וחטפו את הגופה. על פי החשד, הגופה הוסתרה בתוך בית כנסת באזור על מנת למנוע את נתיחתה.

בחודשים האחרונים מפגינים מאות חרדים בבירה גם נגד מפעל אינטל בהר החוצבים בירושלים שפועל בשבת. באחת ההפגנות תקפו המפגינים את העיתונאים שסיקרו את האירוע ואף יידו אבנים על צלמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully