וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: 5 שוטרי מג"ב שדדו בדואים באילת

גלעד גרוסמן

11.2.2010 / 16:24

השוטרים מואשמים שהגיעו למתחם בעיר בו שוהים הבדואים, היכו אותם ושדדו מהם טלפון נייד. כשהבינו שבמקום ישנה מצלמת אבטחה ביקשו מהם להשמיד את הראיות

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד חמישה שוטרי מג"ב מפלוגת אילת, בגין מעורבות במקרי שוד ותקיפה של תושבי הפזורה הבדואית של באר שבע, שעובדים בעיר אילת ומתגוררים במתחם קרוואנים הממוקם בעיר.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד טלי פלדמן מהמחלקה לחקירות שוטרים, בדצמבר האחרון הגיעו שלושה מהשוטרים - אדיר משה, יקיר יהודה ואופיר רווה - למתחם הקרוואנים במהלך סיור. הם הורו לשלושה מתושבי אחד הקרוואנים לצאת החוצה ולהזדהות. לטענת מח"ש, בשלב זה החלו השוטרים להכות את השלושה באמצעות פנס ומקל מטאטא. לאחר מכן גנבו טלפון סלולרי מאחד הבדואים.

עוד נטען, כי במהלך החודש שעבר הגיע שוב הודה, הפעם עם שני הנאשמים הנוספים - משה סבן ואבידור ברכה - לאתר הקרוואנים. הם האשימו נער בן 17 בגניבת מכשיר טלפון וכרטיסי חיוג. יהודה וסבן היכו את הנער בעוד ברכה נשאר בקרוואן.

אחד מדיירי הקרוואן הראה לסבן כי במקום ישנן מצלמות אבטחה, ואז התנצלו השוטרים, ביקשו מהמתלוננים להשמיד את קלטות האבטחה והבטיחו לא לחזור למתחם. ביום למחרת חזר רווה לאתר, וניסה לערוך "סולחה" עם המתלוננים, כדי שלא יעשו שימוש בקלטות האבטחה. הוא קבע להיפגש מאוחר יותר עם אחד המתלוננים. לפגישה הגיעו גם השוטרים האחרים, והתנצלו על התקריות. כעבור כמה ימים החזירו את המכשיר הסלולרי שגנבו, וקיבלו לידיהם דיסק שהכיל כביכול את צילום התקיפה.

החמישה נאשמים בשוד, תקיפה ואיומים, ניסיון שוד, שימוש לרעה בכוח המשרה ושיבוש מהלכי משפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully