וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות המסים ממשיכה ללחוץ על בר רפאלי

מוטי בסוק

11.2.2010 / 12:54

במו"מ המתנהל בחודשים האחרונים בין נציגי רפאלי לרשות המסים, תובעת הרשות מהדוגמנית לשלם מאות אלפי שקלים בגין הכנסותיה בשנים האחרונות

עוד שלב בסאגת המסים של דוגמנית העל בר רפאלי: במו"מ המתנהל בחודשים האחרונים בין נציגי רפאלי לרשות המסים, תובעת הרשות מהדוגמנית לשלם מאות אלפי שקלים בגין הכנסותיה בשנים האחרונות.

רפאלי מצידה טוענת כי יש לה חברה הרשומה כחוק בסינגפור, ושחשבון הבנק שלה לא מתנהל בארץ. רפאלי אף הדגישה כי היא שוהה בחו"ל מעל לחצי שנה מדי שנה. מאידך, רשות המסים טוענת כי מרכז חייה של רפאלי בישראל, וכי אינה משלמת מסים בארה"ב, ולכן היא חייבת לשלם מס בישראל כחוק.

רפאלי פנתה לפני מספר חודשים לרשות המסים, וביקשה להכיר בה כתושבת חוץ לצורך תשלום מסים. במהלך המו"מ עם הרשות ציינה רפאלי כי היא שוקלת הקמת חברה בחו"ל לצורכי תשלום מס. רפאלי, באמצעות יועציה, פועלת להפחתת עלויות המס שלה באמצעות שינוי הסטטוס שלה ברשות המסים. בין האפשרויות שהיא בודקת הכרה בה כתושבת חוץ, או/ו הקמת חברה בחו"ל.

רפאלי חיה ועובדת במדינות החתומות על אמנות מס עם ישראל. הדבר עשוי להביא לכך שהיא תשלם חלק מהמסים בארץ וחלק בחו"ל. בכל מקרה רפאלי לא תשלם כפל מס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully