וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האב שהואשם ברצח בתו לא אחראי למעשיו"

11.2.2010 / 11:48

חוות דעת של הפסיכיאטר המחוזי קבעה כי נחמן אנשין הנאשם ברצח בתו הפעוטה בירושלים, לא היה אחראי למעשיו בעת ביצוע המעשה. בית המשפט הורה לשלוח אותו לבית חולים פסיכיאטרי

בית המשפט המחוזי בירושלים הורה היום (חמישי) לשלוח את נחמן אנשין, הנאשם ברצח בתו הפעוטה, למעצר עד תום ההליכים נגדו בבית חולים פסיכיאטרי. ההחלטה התקבלה בעקבות חוות דעת של הפסיכיאטר המחוזי שקבעה כי הוא סובל מבעיות נפשיות וככל הנראה היה בהתקף פסיכוטי בעת ביצוע הרצח.

בעקבות חוות הדעת, הקובעת שאנשין לא היה אחראי למעשיו בעת הרצח, תצטרך הפרקליטות לשקול האם לבטל את כתב האישום נגדו. בשלב זה יישלח אנשין בהסכמת הפרקליטות ועורך דינו, אבי לביא, למוסד פסיכיאטרי על פי קביעתו של הפסיכיאטר המחוזי.

אנשין מואשם ברצח בתו פרומה בת ה-8 חודשים לפני יותר מחודש. שוטרי סיור של מחוז ירושלים שהגיעו אז לבית המשפחה ברחוב פולנסקי, פרצו לדירה לאחר שהאב מנע את כניסתם של הכוחות הראשונים שהגיעו לדירה. השוטרים מצאו את התינוקת במצב קשה כשעל גופה סימני חבלות וסימני חניקה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום, פינה את התינוקת במצב קשה לבית החולים "ביקור חולים" ושם נקבע לאחר מכן מותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully